SimMC
SimMiataChallange
Moderator: Moderatorzy
ja trochę jeździłem w iRacing (najlepszy symulator jak dla mnie, a na pewno najlepiej rozwiązany system online jaki kiedykolwiek widziałem) jest klimat wyścigowy ale ostatnio czasu mało i konto nie opłacone, choć zastanawiam się aby znowu trochę pojeździć. Jak na razie to jeżdże w Assetto Corsa swoją drogą jest Tor Poznań w realizacji i niedługo powinien się pojawić a druga sprawa to taka że pojawi się też MX-5 w Assetto
Bukos
Hej,
również chętnie pośmigam w wirtualnym miatowym towarzystwie. Na razie dysponuję GranTurismo 5/6 na PS3 + kierownica Logitech g27. Możemy się ustawić któregoś wieczora (po 22:00) online.
Pewnie rFactor'a mój laptop też pociągnie. Project Cars odpada, bo wymaga przesiadki na ps4 (+ nowa kierownica, bo g27 nie zadziała z ps4 niestety) lub kupna mocnego komputera do gier. A taką kasę wolę dołożyć do świnki z napisem MX-5
Wjtr
również chętnie pośmigam w wirtualnym miatowym towarzystwie. Na razie dysponuję GranTurismo 5/6 na PS3 + kierownica Logitech g27. Możemy się ustawić któregoś wieczora (po 22:00) online.
Pewnie rFactor'a mój laptop też pociągnie. Project Cars odpada, bo wymaga przesiadki na ps4 (+ nowa kierownica, bo g27 nie zadziała z ps4 niestety) lub kupna mocnego komputera do gier. A taką kasę wolę dołożyć do świnki z napisem MX-5
Wjtr
2003 NBFL 1.8 Memories II -> 2004 NBFL 1.6 Unplugged -> Mitsubishi Colt 1.3 -> Ford S-Max... WTF?! || Never drive faster than your angels can fly.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MGUdAN1Sj5M&feature=youtu.be&t=7m55s[/youtube]
Co raz bardziej oczywiste staje się, że jedyny poprawny kierunek to zakup PC-ta pod gry. Żadne konsole, wczorajsze, dzisiejsze, czy jutrzejsze, nie przebiją symulatorów na blaszaki. A zima miała być bez wydatków...
Co raz bardziej oczywiste staje się, że jedyny poprawny kierunek to zakup PC-ta pod gry. Żadne konsole, wczorajsze, dzisiejsze, czy jutrzejsze, nie przebiją symulatorów na blaszaki. A zima miała być bez wydatków...
Ostatnio zmieniony 15 cze 2015, 11:37 przez nick.es, łącznie zmieniany 1 raz.
iRacing jest genialny. Wymagania wcale nie są wysokie, bo jeżdżę na średniej klasy lapku. Świetne serie MX-5, cały czas jest z kim się ganiać. Auto odwzorowane mega, nauczysz się czegoś w SIM i powtarzasz to na torze w realu.
Jeśli ktoś się zdecyduje szukajcie kodów promocyjnych, dla nowych kont prawie zawsze jest dostępny 3 miesiące za darmo. Chętnie pomogę jak się ktoś pojawi, początki nie są łatwe i można się zrazić.
Polecam obejrzeć:
Jeśli ktoś się zdecyduje szukajcie kodów promocyjnych, dla nowych kont prawie zawsze jest dostępny 3 miesiące za darmo. Chętnie pomogę jak się ktoś pojawi, początki nie są łatwe i można się zrazić.
Polecam obejrzeć:
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Dopiero tu trafiłem
jeździłem na Iracing. Coś ta Mazda mało piszczy oponami i zbyt chętnie wypada. W GT6 jest lepiej. Jak nie ma czucia "pupą" to trza czuć inaczej
Iracing... ale dobijające te abonamenty. Ma ktoś może offline MX-5?
A jak jeździ ta mazda z assetto corsa? Jeździł kto? Warto kupić? Bo obecnie obniżnki na steamie.
Czy jest gdzieś jeszcze jakaś sensowna, godna polecenia Miatka?
jeździłem na Iracing. Coś ta Mazda mało piszczy oponami i zbyt chętnie wypada. W GT6 jest lepiej. Jak nie ma czucia "pupą" to trza czuć inaczej
Iracing... ale dobijające te abonamenty. Ma ktoś może offline MX-5?
A jak jeździ ta mazda z assetto corsa? Jeździł kto? Warto kupić? Bo obecnie obniżnki na steamie.
Czy jest gdzieś jeszcze jakaś sensowna, godna polecenia Miatka?
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
Nie śledzę AssettoCorsa, ale o ile oficjalnie nie dodali to chyba jeszcze nie ma. Trwa praca nad modem z miatą (https://www.facebook.com/PureRacingEvolutionFanpage), ale wciąż trwa - ma być dostępny "niedługo"...
gzy
m1k0 pisze:Dopiero tu trafiłem
jeździłem na Iracing. Coś ta Mazda mało piszczy oponami i zbyt chętnie wypada. W GT6 jest lepiej. Jak nie ma czucia "pupą" to trza czuć inaczej
Iracing... ale dobijające te abonamenty. Ma ktoś może offline MX-5?
Motorsport nie jest tani . Porównanie fizyki iRacing i GT to dla mnie symulator vs gra. Opony nie piszczą w IR? Ich model jest bardzo rozbudowany. Ciśnienie (da się w dowolnym momencie sprawdzić na ciepło), temperatura i mięso każdej opony sprawdzane w 3 miejscach (wewnętrzna, środek i zewnętrzna), dogrzewają się i zużywają realistycznie, styl jazdy ma na to ogromny wpływ. W seriach gdzie sam ustawiasz setup dobór ciśnień ma znaczenie, inny setup zrobisz na 3 szybkie kółka kwalifikacji, a inny na 20 wyścigu, i to na serio wszystko czuć . Możliwości ustawienia geometrii identyczne jak w naszych autach, inaczej dobierasz na kręty tor, inaczej na długie proste. W prostych seriach masz setup ustawiony identyczny dla wszystkich. Jeśli nie nauczysz się zarządzać masą, dohamowań z heel & toe i kilku innych rzeczy nie będziesz się dobrze bawił. Ale niektórzy (w tym Polacy) trafiają z IR do serii wyścigowych.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
rFactor też ma bardzo dobrze rozbudowaną kontrole nad setupami. Geometria, ciśnienie opon, kontrola temperatury i zużycia (na żywo), aerodynamika... Nawet jedynka jest pod tym względem o niebo lepsza niż GT. Nie mówiąc już o fizyce. Podobnie w Live For Speed. Na torach, po których jeździmy w MMC, alternatywą heel & toe jest lewa noga na pedale hamulca. Na wirtualnych torach też, jeśli przerzuca się biegi łopatkami
nickesh v2.0 pisze:rFactor też ma bardzo dobrze rozbudowaną kontrole nad setupami. Geometria, ciśnienie opon, kontrola temperatury i zużycia (na żywo), aerodynamika... Nawet jedynka jest pod tym względem o niebo lepsza niż GT. Nie mówiąc już o fizyce. Podobnie w Live For Speed. Na torach, po których jeździmy w MMC, alternatywą heel & toe jest lewa noga na pedale hamulca. Na wirtualnych torach też, jeśli przerzuca się biegi łopatkami
Z rFactorem miałem małą styczność, ale wrażenia pozytywne. Co do lewej nogi: moja w zimie na SIM zawędrowała na hamulec i już tam została na MMC .
- empitness
- Posty: 134
- Rejestracja: 15 mar 2014, 16:43
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Kraków
Również chętnie pośmigam w iRacing lub/i Assetto Corsa Oba symulatory są klasą dla siebie pod względem modelu fizycznego.
iRacing błyszczy pod względem rozgrywki online - w końcu jest to główny feature gry, który mieli okazję rozwijać już 7 lat. Ścieżka rozwoju kierowcy oparta na zdobywaniu kolejnych licencji na coraz to mocniejsze samochody, plus osobny wskaźnik "bezpieczności" jazdy pozwala uniknąć sytuacji z innych symulatorów, gdzie świeżak wskakuje od razu do F1 i na starcie zdejmuje przez przypadek paru kierowców Obowiązkowa jazda pod swoim własnym nazwiskiem i system sędziów też robi robotę, dzięki czemu szeroko pojęta kultura rywalizacji jest dość wysoka jak na gry online (chociaż i tak często jest swojsko ).
Co do fizyki, to wystarczy wspomnieć, że niektóre samochody przygotowują miesiącami, często przy współpracy z kierowcami faktycznie nimi jeżdzącymi, np. jak w przypadku Forda V8, którego pomagał dostrajać Shane Van Gisbergen z australijskiej V8 Supercars. Natomiast sporo osób (również kierowców znających rzeczywiste samochody) narzeka na to, że jeździ się nimi czasami jak po lodzie i na limicie są dużo bardziej nerwowe niż w rzeczywistości.
Assetto Corsa z kolei świetne jest do pośmigania sobie w spokoju na singlu, fizyka chyba jeszcze lepsza od iRacing. Ci sami twórcy zrobili kapitalnego netKar PRO (poprzednik AC) i Ferrari Virtual Academy. Z ciekawostek - ich siedziba mieści się na torze Vallelunga pod Rzymem, nad garażami w pit lane W związku z tym przewija się u nich dużo testujących i udzielających wskazówek kierowców, oraz fajnych samochodów. Jako jedyni mają oficjalną licencję na niektóre marki (np. Ferrari), laserowo skanowane Nordschleife, itp. Niestety multiplayer jest słaby w porównaniu do iRacing, zarówno pod względem wydajności, jak i organizacji sesji, kultury (niektórych) kierowców, itp.
Wspomniany mod z Miatą do AC ma wyjść do końca miesiąca, powstawał chyba z rok, przy współpracy z Flyin' Miata. Mam nadzieję, że będzie dobrze - tak się przynajmniej zapowiada
iRacing błyszczy pod względem rozgrywki online - w końcu jest to główny feature gry, który mieli okazję rozwijać już 7 lat. Ścieżka rozwoju kierowcy oparta na zdobywaniu kolejnych licencji na coraz to mocniejsze samochody, plus osobny wskaźnik "bezpieczności" jazdy pozwala uniknąć sytuacji z innych symulatorów, gdzie świeżak wskakuje od razu do F1 i na starcie zdejmuje przez przypadek paru kierowców Obowiązkowa jazda pod swoim własnym nazwiskiem i system sędziów też robi robotę, dzięki czemu szeroko pojęta kultura rywalizacji jest dość wysoka jak na gry online (chociaż i tak często jest swojsko ).
Co do fizyki, to wystarczy wspomnieć, że niektóre samochody przygotowują miesiącami, często przy współpracy z kierowcami faktycznie nimi jeżdzącymi, np. jak w przypadku Forda V8, którego pomagał dostrajać Shane Van Gisbergen z australijskiej V8 Supercars. Natomiast sporo osób (również kierowców znających rzeczywiste samochody) narzeka na to, że jeździ się nimi czasami jak po lodzie i na limicie są dużo bardziej nerwowe niż w rzeczywistości.
Assetto Corsa z kolei świetne jest do pośmigania sobie w spokoju na singlu, fizyka chyba jeszcze lepsza od iRacing. Ci sami twórcy zrobili kapitalnego netKar PRO (poprzednik AC) i Ferrari Virtual Academy. Z ciekawostek - ich siedziba mieści się na torze Vallelunga pod Rzymem, nad garażami w pit lane W związku z tym przewija się u nich dużo testujących i udzielających wskazówek kierowców, oraz fajnych samochodów. Jako jedyni mają oficjalną licencję na niektóre marki (np. Ferrari), laserowo skanowane Nordschleife, itp. Niestety multiplayer jest słaby w porównaniu do iRacing, zarówno pod względem wydajności, jak i organizacji sesji, kultury (niektórych) kierowców, itp.
Wspomniany mod z Miatą do AC ma wyjść do końca miesiąca, powstawał chyba z rok, przy współpracy z Flyin' Miata. Mam nadzieję, że będzie dobrze - tak się przynajmniej zapowiada
- m1k0
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 lip 2014, 19:05
- Model: Inny
- Wersja: 370Z Roadster
- Lokalizacja: Radom
Nie wiem jak z Wami było/jest ale ja do IR podchodzę co jakiś czas i zawsze kupuję na swoją kartę ale ze zmienionym emailem. Później dostaje kolejny promo kod z prośbą bym nie zakładał nowego konta
Na roczne abonamenty się nie porywa ze względu na brak czasu. I bardzo interesuje mnie sim offline kupiony raz.
Liczę po cichu na AC. Gdyby Miata weszła oficjalnie do stajni AC to można by kupować w ciemno. ..
Na roczne abonamenty się nie porywa ze względu na brak czasu. I bardzo interesuje mnie sim offline kupiony raz.
Liczę po cichu na AC. Gdyby Miata weszła oficjalnie do stajni AC to można by kupować w ciemno. ..
historycznie: 370Z Roadster, 986 Boxster, NB 1.6
obecnie "bezmiatowy"
obecnie "bezmiatowy"
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Niedługo ma wyjść DirectX 12, na którym rFactor 2 ma chodzić o 30-40% szybciej. Może nie trzeba będzie wydawać całej wypłaty na kartę graficzną, żeby pośmigać na full detalach w rFactora, Asseto Corsę, albo Project Cars
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Dobra panocki, a co jest taniego albo bezpłatnego do nauki jazdy na symulatorach dobre?
Ile trzeba wydać na kierę?
Czy faktycznie to coś daje?
Ma ktoś pożyczyć na kilka dni kierę?
Ile trzeba wydać na kierę?
Czy faktycznie to coś daje?
Ma ktoś pożyczyć na kilka dni kierę?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Ja mam dwie kiery. Mogę pożyczyć.
Demka LFS-a, albo rFactora wystarczą Ci na pierwszy miesiąc, albo i dłużej. Zależnie od mocy komputera, możesz odpalić te legendy, bądź nowsze tytuły, z o niebo lepszą grafiką. Potrzebne Ci dobrze osadzony fotel, nieruchomy i dobra pozycja. IMHO kierownica do poważnej symulacji to Logitech 25, 27, albo Fanatec. Nie lubię popularnych Logitechów GT. Manualna skrzynia biegów daje więcej wczuty niż projektor multimedialny i nagłośnienie 3D
Używane G25 kupisz już od 300 zł. Nowa G27 koło 800 zł. Fanatec po kilka tysi. Najdroższe są graty do PC-ta: procek i grafika. Konsoli się do tego nie opłaca kupować. Na PlayStation madz Gran Turismo i tyle. Na Xboxie zablokowali, durnie, kierownice Logitecha. Microsoftowe są beznadziejne. A szkoda, bo w Forzę bym się wciągnął pewnie. Fotel do grania to też ze 2k zł.
Ogólnie, zostaw temat na jesień. Nie marnuj lata - Miata na żywo jest lepsza
Demka LFS-a, albo rFactora wystarczą Ci na pierwszy miesiąc, albo i dłużej. Zależnie od mocy komputera, możesz odpalić te legendy, bądź nowsze tytuły, z o niebo lepszą grafiką. Potrzebne Ci dobrze osadzony fotel, nieruchomy i dobra pozycja. IMHO kierownica do poważnej symulacji to Logitech 25, 27, albo Fanatec. Nie lubię popularnych Logitechów GT. Manualna skrzynia biegów daje więcej wczuty niż projektor multimedialny i nagłośnienie 3D
Używane G25 kupisz już od 300 zł. Nowa G27 koło 800 zł. Fanatec po kilka tysi. Najdroższe są graty do PC-ta: procek i grafika. Konsoli się do tego nie opłaca kupować. Na PlayStation madz Gran Turismo i tyle. Na Xboxie zablokowali, durnie, kierownice Logitecha. Microsoftowe są beznadziejne. A szkoda, bo w Forzę bym się wciągnął pewnie. Fotel do grania to też ze 2k zł.
Ogólnie, zostaw temat na jesień. Nie marnuj lata - Miata na żywo jest lepsza
-
- Posty: 1090
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:24
- Model: NB FL
- Wersja: memories
- Lokalizacja: Gdansk
Jak oculus rift wyjdzie w 4k, to sam sobie kunie taki zestaw komplet + fotel na siłownikach.
Miałem okazję na aktualnym fullhd oculus dk2 pracować i za niską rozdzielczość do tego typu zabaw ale uczucie niesamowite, wkoncu prawdziwy trojwymiar.
Miałem okazję na aktualnym fullhd oculus dk2 pracować i za niską rozdzielczość do tego typu zabaw ale uczucie niesamowite, wkoncu prawdziwy trojwymiar.
nickesh v2.0 pisze:Fotel do grania to też ze 2k zł
Bez przesady, jeśli mowa o graniu w gry samochodowe to już lepiej kupić fotel od miaty za 200 i go przykręcić razem z pedałami jakiejś sklejki. Jak ktoś nie ma dwóch lewych rąk to do zrobienia w godzinkę a za deski też dużo się nie zapłaci już wycięte w potrzebnym wymiarze.
Dla przykładu konstrukcja znajomego z fotelem od S'ki.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
O widzicie, w LFSa grałem i to dość długo ale bez kiery. Nickesh, chyba sobie pożyczę;)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Donator
- Posty: 4239
- Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
- Model: Inny
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
za namową Kidmana wypróbowałem iRacing
dopiero kilka kółek Laguna Seca i Lime Rock za mną, wszystkie treningowe, ale pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. muszę jeszcze popracować na ustawieniem G27, ale już teraz jeździ się świetnie.
niestety mam wrażenie, że pierwszy wyścig nieprędko - trzeba porobić sporo kółek, wjeździć się, i eliminować błędy bo są bardzo kosztowne.
dopiero kilka kółek Laguna Seca i Lime Rock za mną, wszystkie treningowe, ale pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. muszę jeszcze popracować na ustawieniem G27, ale już teraz jeździ się świetnie.
niestety mam wrażenie, że pierwszy wyścig nieprędko - trzeba porobić sporo kółek, wjeździć się, i eliminować błędy bo są bardzo kosztowne.
miata lov!
1.25.4 wczoraj. W weekend chcę zejść na 1.24.x .
Odkąd ostatnio MX-5 jeździłem zrobili duży update. Przede wszystkim inne opony, trzeba się bardziej skupiać na dociążaniu przodu. Zmiany na plus, czuję się coraz bardziej jak w swoim aucie . Inny jest też dźwięk Mazdo (w końcu, brzmiała jak kosiarka), mocniej hamuje silnikiem, skrzynie chęniej się rozpadają .
Odkąd ostatnio MX-5 jeździłem zrobili duży update. Przede wszystkim inne opony, trzeba się bardziej skupiać na dociążaniu przodu. Zmiany na plus, czuję się coraz bardziej jak w swoim aucie . Inny jest też dźwięk Mazdo (w końcu, brzmiała jak kosiarka), mocniej hamuje silnikiem, skrzynie chęniej się rozpadają .
-
- Donator
- Posty: 4239
- Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
- Model: Inny
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
jestem po dwóch wyścigach
w pierwszym startowałem z 6 miejsca, po dobrym starcie i szczęściu na pierwszym zakręcie byłem 4, niestety na drugim zakręcie ktoś mi wjechał w tył i wypchnął w bandę. po odholowaniu i naprawie przejechałem 10 kółek, po czym przy redukcji wrzuciłem 2 zamiast 4 i zostawiłem skrzynie biegów na torze
w drugim wyścigu startowałem z 5 pola, po WSPANIAŁYM starcie byłem drugi, ale na pierwszym zakręcie znowu ktoś we mnie wjechał - tym razem tylko spin i powrót na tor. udało mi się wyprzedzić ze 2 maruderów a potem stoczyć niesamowitą walkę z jakimś holendrem o 2 pole. po kilku okrążeniach fartem wskoczyłem przed niego na dohamowaniu, ale skubany nie odpuścił i do końca wyścigu był ~3 sekundy za mną.
ostatnio takie emocje przed kompem były przy okazji zapisów na MMC
polecam, nie jest łatwo ale zdecydowanie warto
w pierwszym startowałem z 6 miejsca, po dobrym starcie i szczęściu na pierwszym zakręcie byłem 4, niestety na drugim zakręcie ktoś mi wjechał w tył i wypchnął w bandę. po odholowaniu i naprawie przejechałem 10 kółek, po czym przy redukcji wrzuciłem 2 zamiast 4 i zostawiłem skrzynie biegów na torze
w drugim wyścigu startowałem z 5 pola, po WSPANIAŁYM starcie byłem drugi, ale na pierwszym zakręcie znowu ktoś we mnie wjechał - tym razem tylko spin i powrót na tor. udało mi się wyprzedzić ze 2 maruderów a potem stoczyć niesamowitą walkę z jakimś holendrem o 2 pole. po kilku okrążeniach fartem wskoczyłem przed niego na dohamowaniu, ale skubany nie odpuścił i do końca wyścigu był ~3 sekundy za mną.
ostatnio takie emocje przed kompem były przy okazji zapisów na MMC
polecam, nie jest łatwo ale zdecydowanie warto
miata lov!
Zainspirowany waszymi zmaganiami zainstalowałem iRacing (oczywiście korzystając z kodu na 3 miesiące gratis ) i również zaliczyłem dwa wyścigi (teraz zorientowałem się że prawdopodobnie wczoraj jeden wyścig jechaliśmy wspólnie z matpilch )
Najlepszy czas na Summit Point: 1:26:1
W pierwszym wyścigu na pierwszym zakręcie ktoś we mnie wjechał z impetem i chyba urwał mi koło bo MX5 zdecydowanie odmówiła reagowania na ruchy kierownicą Jakoś się zresetowałem (nie wiedziałem że tak można), w pitstopie coś tam pogrzebali i ostatecznie dojechałem z -1 okrążeniem, nie spotykając po drodze żadnego samochodu.
Drugi wyścig również miazga w pierwszym zakręcie, ale tym razem po prostu zjechałem z drogi jakiemuś narwańcowi i on poleciał poza tor, nie zabierając mnie ze sobą Ostatecznie 3. miejsce i mnóstwo emocji w drodze do mety
PS. Po krótkim zapoznaniu z iRacing nadal uważam rFactor za najlepszy symulator (po odpowiednim skonfigurowaniu).
Najlepszy czas na Summit Point: 1:26:1
W pierwszym wyścigu na pierwszym zakręcie ktoś we mnie wjechał z impetem i chyba urwał mi koło bo MX5 zdecydowanie odmówiła reagowania na ruchy kierownicą Jakoś się zresetowałem (nie wiedziałem że tak można), w pitstopie coś tam pogrzebali i ostatecznie dojechałem z -1 okrążeniem, nie spotykając po drodze żadnego samochodu.
Drugi wyścig również miazga w pierwszym zakręcie, ale tym razem po prostu zjechałem z drogi jakiemuś narwańcowi i on poleciał poza tor, nie zabierając mnie ze sobą Ostatecznie 3. miejsce i mnóstwo emocji w drodze do mety
PS. Po krótkim zapoznaniu z iRacing nadal uważam rFactor za najlepszy symulator (po odpowiednim skonfigurowaniu).
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
W tych pieniądzach to już lepiej chapnąć używanego Fanateca. A za 300 PLN kupisz dzisiaj G25 w świetnym stanie. Nieco drożej G27. Tyle, że kiery Logitecha nie banglają na Xboxach, więc jeśli dla rozrywki lubisz pobawić się w Forzy, Logitech odpada niestety.rafal87 pisze:Przez was zacząłem sprawdzać ceny t500rs.