SimMC
SimMiataChallange
Moderator: Moderatorzy
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Nie zapomnijcie o rFactorze (jedynce!) i fenomenalnym Lienz Festival of Speed (jedna z tras była w symulatorach na 25-leciu - dlatego wygrałem o 3s, buahahahaha ). Odcinek po piasku w lesie przeplatany z irracjonalnie pokręconymi serpentynami to jeden z najbardziej technicznych torów, na jakich jeździłem wirtualnie. Fizyka i force feedback rFactora do dzisiaj powalają realizmem. A przecież rFactor 2 jest godnym następcą pod tymi względami, za to grafika w nim przebija chyba wszystko, łącznie z Project Cars.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
juz mialem zapytac kiedy wy znajdujecie czas by w to wszystko grac, ale spojrzalem na godzine posta NIckesha i juz nie mam pytania
obczaje LFS i rF1, zobaczymy
obczaje LFS i rF1, zobaczymy
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
i jak temat tego metalowego stelaża z allegro? Bo też bym się pisał
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
logimen pisze:Jak dla mnie to tylko Assetto Corsa.
Niezdecydowanym również polecam assetto corse. Nie ma co się do końca sugerować minimalnymi wymaganiami sprzętowymi, bo są lekko wygórowane. Zaryzykowałem z zakupem i na moim 6-letnim laptopie bardzo średniej klasy lata bez zarzutów. UI jest świetne, jest mnóstwo ustawień, genialne fury (a nie jakieś pickupy jak w iRacing ), no i przede wszystkim duża ilość modzonych aut i torów, które można bez problemu za darmo dodawać. Jest nawet Tor Poznań (http://www.racedepartment.com/downloads ... 5%84.6118/). A najbardziej zdziwiło mnie to, że grafika na low ustawieniach w AC sprawia wrażenie lepszej niż grafika na ustawieniach high (na moim miernym laptopie ofc) w iRacing i LFS. Do 4 stycznia jest -50% na steamie. Enjoy
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Zamierzam to rozrysować i przejechać się do gościa osobiście, żeby sprawdzić, jak stabilne są jego dotychczasowe konstrukcje. Stelaż jest zbyt wysoki, żeby go po rozłożeniu zmieścić pod łóżkiem, ale chyba wiem, jak to rozwiązać.Lucas Z pisze:i jak temat tego metalowego stelaża z allegro? Bo też bym się pisał
Przydałaby mi się wymiarówka pozycji fotela, kierownicy i pedałów z prawdziwej Miaty. Może ktoś ma jakiś blueprint? Jak nie, to sam niedługo będę to musiał pomierzyć. Muszę się też jeszcze raz przejechać do Czestera, żeby sprawdzić pozycję na jego drewnianym stelażu.
- ma-rc
- Donator
- Posty: 167
- Rejestracja: 27 paź 2015, 18:41
- Model: NC FL2
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
- Kontakt:
nickesh v2.0 pisze:To może na tę okazję rozpakuję jeszcze raz PlayStation. Jak się umawiamy? O której godzinie i w którym "roomie"?
20? Pasuje wszystkim? Co do roomu, to nie za bardzo kumam ocb. Podejrzewam, że trzeba będzie stworzyć jakiś prywatny, ale to już może bliżej wieczora dogadamy. Miejmy nadzieję, że nie będzie takich cyrków z PSN jak wczoraj.
- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
Jak ktos mial by ochote polatac po np polnocnej petli w PCars na PS4 to zapraszam
SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
zarejestruj się na konto Eweliny;)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
nickesh v2.0 pisze:Widzę, że nieźle tam pocinasz .Rudy pisze:Ktoś coś dzisiaj??
No wczoraj troche polatalem. W sumie to pierwszy raz dluzej niz 20 minut Swoja droga to dopiero widze ile mi brakuje do nawet sredniakow czasy 3 sek gorsze od czolowki to jakas masakra. Nawet nie wiem gdzie oni urywaja te setne sekundy.... No coz mowia ze trening czyni mistrza...
SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Dzisiaj od 21 bede
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
czester_ pisze:Dzisiaj od 21 bede
Tomasz Rudolf nick na iracing. Pewnie wpadne
SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Kidman pisze:Postaram się być .
Co mi z Ciebie jak tylko mi migasz w bocznych szybach
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
W iRacing jest już nowa ND.
Auto prowadzi się stabilniej po równej drodze ale za to w momencie najechania na twarde pobocze czy nawet nierówności w drodze kompletnie traci się panowanie. Do tego o wiele ciężej jechać po owalu. Dosłownie tył traci przyczepność w pewnym momencie. Po zmianie geometrii i twardości trochę się to poprawia ale różnica jest spora. Ostanie co zauważyłem to jakiś luz na kierownicy. Dziwnie tam to wspomaganie działa.
Z plusów ND o wiele lepiej się zbiera i to od samego dołu. Nieporównywalnie lepiej też hamuje. Jak się opanuje to auto to można kilka sekund lepsze czasy wykręcać na okrążeniach.
Na obecną chwilę wolę NC ale pewnie to kwestia wjeżdżenia.
Własnie zdałem sobie sprawę, że opisuję samochód w "grze"
Auto prowadzi się stabilniej po równej drodze ale za to w momencie najechania na twarde pobocze czy nawet nierówności w drodze kompletnie traci się panowanie. Do tego o wiele ciężej jechać po owalu. Dosłownie tył traci przyczepność w pewnym momencie. Po zmianie geometrii i twardości trochę się to poprawia ale różnica jest spora. Ostanie co zauważyłem to jakiś luz na kierownicy. Dziwnie tam to wspomaganie działa.
Z plusów ND o wiele lepiej się zbiera i to od samego dołu. Nieporównywalnie lepiej też hamuje. Jak się opanuje to auto to można kilka sekund lepsze czasy wykręcać na okrążeniach.
Na obecną chwilę wolę NC ale pewnie to kwestia wjeżdżenia.
Własnie zdałem sobie sprawę, że opisuję samochód w "grze"
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Jak zawias?
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Dżunior pisze:Jak zawias?
Dziwny... na początek wydawało się że jest stabilnie ale na nierównościach jakoś tak traci przyczepność bardzo
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
A może to dlatego tak skacze na tych nierownosciach! Nie wiem jak stoi bo nie byłem na zewnątrz samochodu jeszecze:)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Czyli pewnie seria, bez Bilków
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Bilk chyba są albo i nawet gwint bo mogłem wysokość trochę zmienić. Poczekajmy co kidman powie:)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Nieświadomy nowej MX5 w iRacing, zdmuchnąłem dzisiaj kurz z kierownicy, pobrałem aktualizacje i ruszyłem na tor
Powiem tak, o ile w NC po kilku treningowych kółkach najczęściej kierownica lądowała z powrotem w kartonie (w porównaniu do dobrze skonfigurowanego rFactor 1, iRacing wydawał się że tak powiem "mało atrakcyjny" i mnie irytował), tak dzisiaj po kilku zmianach w ustawieniach, ND dała mi mega dużo frajdy z jazdy!
Teraz czuć gdzie auto jedzie, zmiany ustawień zawieszenia (można pokręcić gwintem i dobrać stabilizatory ) mają odzwierciedlenie na torze. Fakt, trzeba się trzymać na min. grubość żyletki od wysokich tarek, bo mocno wyrzucają - ale tak powinno być.
Niestety nadal nie ma dobrego efektu na kierownicy po najechaniu na tarkę (rFactor był pod tym względem o niebo lepszy, czuć każdą nierówność), albo ja nie potrafię tego ustawić.
Powiem tak, o ile w NC po kilku treningowych kółkach najczęściej kierownica lądowała z powrotem w kartonie (w porównaniu do dobrze skonfigurowanego rFactor 1, iRacing wydawał się że tak powiem "mało atrakcyjny" i mnie irytował), tak dzisiaj po kilku zmianach w ustawieniach, ND dała mi mega dużo frajdy z jazdy!
Teraz czuć gdzie auto jedzie, zmiany ustawień zawieszenia (można pokręcić gwintem i dobrać stabilizatory ) mają odzwierciedlenie na torze. Fakt, trzeba się trzymać na min. grubość żyletki od wysokich tarek, bo mocno wyrzucają - ale tak powinno być.
Niestety nadal nie ma dobrego efektu na kierownicy po najechaniu na tarkę (rFactor był pod tym względem o niebo lepszy, czuć każdą nierówność), albo ja nie potrafię tego ustawić.
- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
Jako że moja subskrypcja w iRacing się zakończyła postanowiłem skorzystać z 50% promki dla nowych racerów i odnowiłem konto na rok na nowym nicku, coby polatać nową ND Odpalam dzisiaj i......QWA puchar Mx5 odbywa się na płatnych torach Ktoś może mnie oświecić czy strzeliłem sobie tym zakupem w kolano czy to tylko chwilowe??
SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze możesz pojeździć indywidualnie w trybie testu.
Po drugie masz otwarte treningi "popular races".
Po drugie masz otwarte treningi "popular races".
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60