Mazda MX5 model
do podglądu ewentualnych zmian :)
Moderator: Moderatorzy
- Berger
- Posty: 222
- Rejestracja: 01 kwie 2014, 12:24
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Homura
- Lokalizacja: Warwickshire
- Kontakt:
Witam
Jako, że nie posiadam jeszcze MX5, muszę zadowolić się faktem, że mogę sobie wydłubać ją w 3D Nie robiłem nic chyba od roku, więc warto odswieżyć stare hobby
Generalnie celem modelu będzie prezentacja ewentualnych zmian w samochodzie (nie obejdzie się prawdopodobnie bez takich, choć będzie to zależeć od wersji wozu ) Model będzie dostępny za darmo do pobrania jak go skończę, więc każdy kto by chciał będzie mógł przy nim podłubać, ale kiedy to będzie nie wiem, będę go dłubał raczej w wolnych chwilach po pracy.
Mam nadzieję, że czujni posiadacze MX5 w razie czego sprawnie wyłapią nieścisłości w modelu
Na razie wrzucam bazowe kształty wozu, które później będą uszczegółowione
Pozdrawiam
Jako, że nie posiadam jeszcze MX5, muszę zadowolić się faktem, że mogę sobie wydłubać ją w 3D Nie robiłem nic chyba od roku, więc warto odswieżyć stare hobby
Generalnie celem modelu będzie prezentacja ewentualnych zmian w samochodzie (nie obejdzie się prawdopodobnie bez takich, choć będzie to zależeć od wersji wozu ) Model będzie dostępny za darmo do pobrania jak go skończę, więc każdy kto by chciał będzie mógł przy nim podłubać, ale kiedy to będzie nie wiem, będę go dłubał raczej w wolnych chwilach po pracy.
Mam nadzieję, że czujni posiadacze MX5 w razie czego sprawnie wyłapią nieścisłości w modelu
Na razie wrzucam bazowe kształty wozu, które później będą uszczegółowione
Pozdrawiam
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Hobby fajne, ale czy warto rzeźbić od zera?
http://www.3dcadbrowser.com/download.aspx?3dmodel=29425
i wiele, wiele więcej w sieci...
http://www.3dcadbrowser.com/download.aspx?3dmodel=29425
i wiele, wiele więcej w sieci...
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- Berger
- Posty: 222
- Rejestracja: 01 kwie 2014, 12:24
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Homura
- Lokalizacja: Warwickshire
- Kontakt:
dmk: Jasne, że można kupić gotowy, ale zapewniam Cie, że nie jest to jakość jaka mnie interesuje Poza dawno nic nie modelowałem dla siebie, więc z chęcią przy tym podłubie Ten model co podesłałeś jest ok, ale brakuje mu masę detali i nie jest do końca zgodny z orygonałem
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
To może od razu popraw mu aerodynamikę nadkoli, żeby nie rdzewiały ;P
Poza pokazaniem różnić między NB i NBFL, to może być dobra baza do wizualizacji modów :)
W czym to robisz? 3D Max? CINEMA 4D? Daj znać, gdybyś potrzebował pomocy :)
Poza pokazaniem różnić między NB i NBFL, to może być dobra baza do wizualizacji modów :)
W czym to robisz? 3D Max? CINEMA 4D? Daj znać, gdybyś potrzebował pomocy :)
- Berger
- Posty: 222
- Rejestracja: 01 kwie 2014, 12:24
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Homura
- Lokalizacja: Warwickshire
- Kontakt:
Dzięki Panowie
nickesh: 3ds max, aczkolwiek zastanawiam się czy nie zrobić go w Aliasie w nurbsach, tylko na to więcej czasu bym potrzebował niestety...
Nie wrzucam niczego nowego, poza wizką wizji MX5, która kiedyś mnie tam chwyciła
Pozdrawiam
nickesh: 3ds max, aczkolwiek zastanawiam się czy nie zrobić go w Aliasie w nurbsach, tylko na to więcej czasu bym potrzebował niestety...
Nie wrzucam niczego nowego, poza wizką wizji MX5, która kiedyś mnie tam chwyciła
Pozdrawiam
Kocur! Zrób sobie taką in real!
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zajebiście wygląda ostatnia wizualizacja - Zumbach Spitfire Edition
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
Właśnie, tylko jednego emblematu brakuje;)
I know I get a lot of stick from the other two idiots about thinking this, but the MX-5 is a car that smiles when you drive it. It wants to be driven, in the way that those husky dogs actually enjoy pulling sledges. - James May
- Berger
- Posty: 222
- Rejestracja: 01 kwie 2014, 12:24
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Homura
- Lokalizacja: Warwickshire
- Kontakt:
Dzięki Panowie, wszystko zależy od tego w jakim kolorze uda się dorwać MX5, plusem jest to, że Green Mica jest dość popularna, ale za to 1.8 i Torsen już niekoniecznie Szkoda, że Mazda zrezygnowała z koloru British Racing Green, ten byłby idealny
spilner: To jest edycja poprawna politycznie
Pozdrawiam
spilner: To jest edycja poprawna politycznie
Pozdrawiam
Beger, na pewno znajdziesz dobra podstawe, felgi nawet masz jak na tacy, bo jaro sprzedaje, wiec realizuj ten prodzekt!
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
Pozwolę sobie odświezyć temat bo jest dla mnie ciekawy. Czy ktoś z Was zrobił może NBFL? Niestety nie mam czasu posiedzieć przy PC i wyrzeźbić. Swojego czasu, na obronę robiłem NA i taki był mój koncept samochodu idealnego, czas leci i pewne priorytety się zmieniają. Mam kochaną NB i brak wizualizacji
Naprawdę, naprawdę przyzwoite są wasze modele Ja zajmuje się tym zawodowo, znaczy się modelowaniem powierzchniowym dla przemysłu motoryzacyjnego, dlatego jakbyście mieli jakieś pytanie, postaram się pomóc!
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Zawsze wychodzi dużo lepiej, jak ktoś to robi z zamiłowania, nie? Projekty komercyjne nie są tak doskonałe i projektanci aż tak się do nich nie przykładają, bo się nie opłaca.osemka pisze:Naprawdę, naprawdę przyzwoite są wasze modele :) Ja zajmuje się tym zawodowo, znaczy się modelowaniem powierzchniowym dla przemysłu motoryzacyjnego, dlatego jakbyście mieli jakieś pytanie, postaram się pomóc!
- Berger
- Posty: 222
- Rejestracja: 01 kwie 2014, 12:24
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Homura
- Lokalizacja: Warwickshire
- Kontakt:
Heh, projekty komercyjne pod względem jakości nadwozi są poza zasięgiem największych pasjonatów modelowania ;D No i jak ktoś w tym ma doświadczenie i się przykłada to się opłaca i to bardzo, choć dużym kosztem.
osemka: no, to jest nas dwóch choć ja dopiero teraz od grudnia zacząłem pracę w "strak'u", choć na razie to samo szkolenie
Pozdrawiam
osemka: no, to jest nas dwóch choć ja dopiero teraz od grudnia zacząłem pracę w "strak'u", choć na razie to samo szkolenie
Pozdrawiam
nickesh pisze:]Zawsze wychodzi dużo lepiej, jak ktoś to robi z zamiłowania, nie? Projekty komercyjne nie są tak doskonałe i projektanci aż tak się do nich nie przykładają, bo się nie opłaca.
Najlepiej jak pracujesz z zamiłowania Nie do końca masz rację. Pasjonat robiąc projekt "do szuflady" może robić milion uproszczeń, bo i tak najprawdopodobniej rzeczywisty model z tego nie powstanie. A robiąc coś, co w przyszłości ma jeździć po drogach, musisz optymalizować projekt pod wieloma względami, szczególnie możliwościami technologicznymi i montażem ale czasami również bezpieczeństwem użytkowania, ergonomią a nawet termiką i optyką. Do tego dochodzi sprawa najważniejsza - design... Znalezienie tego optimum, żeby wszystkie warunki były spełnione i jednocześnie żeby jak najlepiej to wyglądało kosztuje kupę forsy i przeważnie ta forsa jest - wszystko zależy od tego jaki samochód projektujesz - czy mały, obrzydliwie tani miejski samochód na rynek chiński, czy prestiżowy samochód dla renomowanego koncernu.
Berger pisze:Heh, projekty komercyjne pod względem jakości nadwozi są poza zasięgiem największych pasjonatów modelowania ;D No i jak ktoś w tym ma doświadczenie i się przykłada to się opłaca i to bardzo, choć dużym kosztem.
osemka: no, to jest nas dwóch choć ja dopiero teraz od grudnia zacząłem pracę w "strak'u", choć na razie to samo szkolenie
Dokładnie tak. Ale nie tylko karoserie projektuje się z obłędną jakością Wnętrza, i to co się w zasadzie dopiero rozwija czyli design reflektorów też goni jakościowo exterior. A tak na marginesie: Autodesk Alias czy Icem Surf?
- Berger
- Posty: 222
- Rejestracja: 01 kwie 2014, 12:24
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Homura
- Lokalizacja: Warwickshire
- Kontakt:
Wczoraj znalazłem ciekawy model Mazdy NA - na dniach udostępnie go publicznie, na razie troche go poprawiłem, dodałem tego czego brakowało i ustawiłem prostą scenkę. To co udostępnie to będzie model 3D z materiałami i sceną pod 3ds max'a, co by sobie niektórzy wirtualnie pomodowali swoje bryki Poszukam jeszcze modelu NB. Na ten moment tak to wygląda:
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Berger
- Posty: 222
- Rejestracja: 01 kwie 2014, 12:24
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Homura
- Lokalizacja: Warwickshire
- Kontakt:
Ano raczej ciężko, ND jeszcze długo nie będzie.
Dziś udostępniam cały model (pochodzi z forzy) z moimi materiałami, światłem i prostą scenką. Zachęcam do tworzenia swoich wersji Po weekendzie wrócę spowrotem do siebie więc kilka rzeczy poprawie, dodam (np miękki dach) uporządkuję i wrzucę ponownie, ale już można się bawić.
Plik można otworzyć pod 3ds max 2011 i nowszym oraz silnikiem renderującym vray , do tego są textury (przy otwarciu sceny trzeba będzie wskazać ścieżkę)
studio 3ds max
textury
Pozdrawiam i powodzenia
Dziś udostępniam cały model (pochodzi z forzy) z moimi materiałami, światłem i prostą scenką. Zachęcam do tworzenia swoich wersji Po weekendzie wrócę spowrotem do siebie więc kilka rzeczy poprawie, dodam (np miękki dach) uporządkuję i wrzucę ponownie, ale już można się bawić.
Plik można otworzyć pod 3ds max 2011 i nowszym oraz silnikiem renderującym vray , do tego są textury (przy otwarciu sceny trzeba będzie wskazać ścieżkę)
studio 3ds max
textury
Pozdrawiam i powodzenia
Ostatnio zmieniony 02 sty 2015, 17:51 przez Berger, łącznie zmieniany 1 raz.