Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie
Moderator: Moderatorzy
foto2
- Załączniki
-
- IMG_7429.jpg (140.97 KiB) Przejrzano 3400 razy
-
- IMG_7471.jpg (110.11 KiB) Przejrzano 3400 razy
-
- IMG_7466.jpg (87.02 KiB) Przejrzano 3400 razy
-
- IMG_7463.jpg (111.03 KiB) Przejrzano 3400 razy
-
- IMG_7461.jpg (75.28 KiB) Przejrzano 3400 razy
-
- IMG_7448.jpg (117.05 KiB) Przejrzano 3400 razy
-
- IMG_7439.jpg (93.21 KiB) Przejrzano 3400 razy
- janux
- Donator
- Posty: 310
- Rejestracja: 03 sie 2017, 12:21
- Model: NC
- Wersja: Sport
- Lokalizacja: Białystok
Powiedz jeszcze co Ci się w tych zdjęciach nie podoba?
Jeśli chodzi o rudą w ramce szyby to standardowa przypadłość NC, na klapie bagażnika też w wielu egzemplarzach się pojawia.
Co do zakurzonej komory silnika to podczas zakupu wolałbym oglądać taką, niż umytą na błysk. Żeby tak zakurzyć pod maską wystarczy kilka razy się przejechać po suchej żwirowej drodze.
Porysowane plastiki przy drzwiach to też popularne zjawisko - one są twarde, do tego np w mojej pasy nie zwijają się szybko (to chyba też dosyć popularna usterka) przez co klamra (zapięcie) obija te plastiki.
Jeśli chodzi o rudą w ramce szyby to standardowa przypadłość NC, na klapie bagażnika też w wielu egzemplarzach się pojawia.
Co do zakurzonej komory silnika to podczas zakupu wolałbym oglądać taką, niż umytą na błysk. Żeby tak zakurzyć pod maską wystarczy kilka razy się przejechać po suchej żwirowej drodze.
Porysowane plastiki przy drzwiach to też popularne zjawisko - one są twarde, do tego np w mojej pasy nie zwijają się szybko (to chyba też dosyć popularna usterka) przez co klamra (zapięcie) obija te plastiki.
- konopa
- Donator
- Posty: 701
- Rejestracja: 12 kwie 2017, 21:51
- Model: ND
- Wersja: NA + NB + NC + ND
- Lokalizacja: Wrocław
Lepiej nie dało się tego ująć To są najmniejsze z możliwych bolączek NC. Na Twoim miejscu bardziej chciałbym się dowiedzieć jak z poborem oleju, jak wygląda podwozie, tylne zawieszenie... Kolor maski i ramki szyby trochę inny niż reszty, może kwestia padania światła, ale warto sprawdzić jakość ewentualnych napraw blacharsko-lakierniczych, podpytać o przyczyny.janux pisze: ↑07 kwie 2020, 13:23Powiedz jeszcze co Ci się w tych zdjęciach nie podoba?
Jeśli chodzi o rudą w ramce szyby to standardowa przypadłość NC, na klapie bagażnika też w wielu egzemplarzach się pojawia.
Co do zakurzonej komory silnika to podczas zakupu wolałbym oglądać taką, niż umytą na błysk. Żeby tak zakurzyć pod maską wystarczy kilka razy się przejechać po suchej żwirowej drodze.
Porysowane plastiki przy drzwiach to też popularne zjawisko - one są twarde, do tego np w mojej pasy nie zwijają się szybko (to chyba też dosyć popularna usterka) przez co klamra (zapięcie) obija te plastiki.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1381
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Oglądałeś ją w sobotę? Bo tak mi pisał właściciel, super miły gość, wysłał masę zdjęć na maila łącznie z dowodem rejestracyjnym, nie trzeba było nawet jechać i jej oglądaćAmatum pisze:zawiodła mnie realne foty w kolejnych postach,
co myślicie?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Ja zauważyłem jeszcze niewyprany dywanik pod nogami kierowcy. No kaman, co za lekceważące podejściejanux pisze: ↑07 kwie 2020, 13:23Powiedz jeszcze co Ci się w tych zdjęciach nie podoba?
Jeśli chodzi o rudą w ramce szyby to standardowa przypadłość NC, na klapie bagażnika też w wielu egzemplarzach się pojawia.
Co do zakurzonej komory silnika to podczas zakupu wolałbym oglądać taką, niż umytą na błysk. Żeby tak zakurzyć pod maską wystarczy kilka razy się przejechać po suchej żwirowej drodze.
Porysowane plastiki przy drzwiach to też popularne zjawisko - one są twarde, do tego np w mojej pasy nie zwijają się szybko (to chyba też dosyć popularna usterka) przez co klamra (zapięcie) obija te plastiki.
- meewosh
- Posty: 1140
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: NA
- Wersja: 1.8 '94
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Zawsze uważałem, że ludzie którzy przesadnie się czepiają powinni iść do salonu i zapłacić cenę razy X, wtedy to można wybrzydzać
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Tu nie chodzi o czepianie, auto w ogłoszeniu wygląda jak perełka
w rzeczywistości zapuszczone i brudne, w środku jakby stado świń było trzymane,
zobaczcie na zdjęciu dywanik
rdza w wielu miejscach
dlatego się zawiodłem, właściciel nie dbał o auto wogóle a to źle wróży,
w rzeczywistości zapuszczone i brudne, w środku jakby stado świń było trzymane,
zobaczcie na zdjęciu dywanik
rdza w wielu miejscach
dlatego się zawiodłem, właściciel nie dbał o auto wogóle a to źle wróży,
- Alex
- Donator
- Posty: 4589
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
a ja troche rozumiem kolege Amatum. Opisywana NC 2.0 PRHT nie jest znow jakas mega totalnie tania, obecnie auto sprzedac latwo nie jest, a syfu w srodku owszem troche jest. Mnie ten usyfiony dywanik troche odrzuca. Moze wiec sprzedajacemu faktycznie malo zalezy? Co zreszta jest dosc popularne wsrod sprzedajacych "ja wlasciwie nie musze sprzedac tego auta, moze stac". Ja akurat mam alergie na takie teksty.
Coz, zyjemy w wolnym kraju (no chwilowo mam watpliwosci ), kazdy ma swoje metody sprzedazy
acz auta tej samej generacji i rocznika moga byc w dosc mocno roznym stanie. Generalnie NC malo koroduja porownujac do NB i ja np. taka wlasnie kupilem . Ale zdarzaja sie egz. z korozja na rantach nadkoli czym trzeba sie zajać i tez takie gdzie korozja od spodu i z zewnatrz jest wszedzie. Cena przy tym potrafi sie niezawiele roznic.
jbc gdyby byl tu amator takiej zardzewialej NC (ale z silnikiem po remoncie) to mam namiar moze i ma to jakis sens w czasach przymusowej izolacji? Przynajmniej bedzie zajecie z diaxem, spawarka i pistoletem lakierniczym na dluzej. Co kto lubi
Coz, zyjemy w wolnym kraju (no chwilowo mam watpliwosci ), kazdy ma swoje metody sprzedazy
acz auta tej samej generacji i rocznika moga byc w dosc mocno roznym stanie. Generalnie NC malo koroduja porownujac do NB i ja np. taka wlasnie kupilem . Ale zdarzaja sie egz. z korozja na rantach nadkoli czym trzeba sie zajać i tez takie gdzie korozja od spodu i z zewnatrz jest wszedzie. Cena przy tym potrafi sie niezawiele roznic.
jbc gdyby byl tu amator takiej zardzewialej NC (ale z silnikiem po remoncie) to mam namiar moze i ma to jakis sens w czasach przymusowej izolacji? Przynajmniej bedzie zajecie z diaxem, spawarka i pistoletem lakierniczym na dluzej. Co kto lubi
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Bez jaj. Jeśli to są wszystkie bolączki tego auta to jeśli cena pasuje można brać w ciemno. Przecież to jest kilkunastoletni samochód. Nie rozumiem co jest zapuszczonego w tym samochodzie? Zakurzony silnik? brudny dywanik, Serio? Plastiki się rysują w tym samochodzie i jest to nie do uniknięcia. Można je wymieniać na nowe kupione w ASO co 2 lataAmatum pisze: ↑07 kwie 2020, 21:42Tu nie chodzi o czepianie, auto w ogłoszeniu wygląda jak perełka
w rzeczywistości zapuszczone i brudne, w środku jakby stado świń było trzymane,
zobaczcie na zdjęciu dywanik
rdza w wielu miejscach
dlatego się zawiodłem, właściciel nie dbał o auto wogóle a to źle wróży,
Raczej trzeba wejść pod auto i sprawdzić co z rudą, jakieś wycieki z zawieszenia, silnika itp. bo to może wygenerować koszty. Nie każdy właściciel MX5 trzyma auto pod pokrowcem w garażu i jeździ tylko w umiarkowanie słoneczne weekendy. Samochód można chyba wyczyścić trochę po kupnie? I ogarnąć kilka rdzawych punktów u lakiernika. To i tak cud że przy tak słabych powłokach lakierniczych jak w mazdzie, tylko tyle jest do zrobienia. Jakość poszczególnych elementów MX5 była wielokrotnie dyskutowana. Można kupić młodszy egzemplarz po 1 lub 2 lifcie i mieć trochę lepsza sytuację, ale jak już tu wspominano kupno dobrego pod każdym względem egzemplarza nie jest proste.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2020, 11:46 przez tytusr, łącznie zmieniany 1 raz.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Kilkunastoletni samochód, który się błyszczy i świeci jak jaja bullteriera, to dopiero powinien budzić podejrzenia.
Ostatnio na szczęście udało się trochę obniżyć średnią wieku w naszym garażu, ale i tak mamy auta stare, tyle że z niewielkimi przebiegami.
Jak chodzi o zakupy - naciąłem się na smarcie "perełce" od handlarza, a także na tanim fiacie panda po detailingu. Aha, jeszcze Nissan "po ginekologu, panie!". Ale pozostałe auta (Miaty nie wliczam - bo to nie był zakup sponsorowany przez rozum) odkupione od osób, które były pierwszymi właścicielami - więc było je na zakup i utrzymanie auta stać - a także nie biadoliły nad utratą wartości swoich egzemplarzy. Po prostu ich używały. Więc niektóre z tych aut widziały myjkę i odkurzacz tylko w ASO, za to stawiały się na przeglądach regularnie, badania techniczne przechodziły śpiewająco, a przed sprzedażą rdzawe kropki nie były podmalowywane, bo po co? Nikt nie robił interesu na pozbywaniu się auta. A to, że dywanik przetarty, że pod kołem zapasowym igliwie z zeszłorocznej choinki, że rysa na zderzaku albo plama na tapicerce - to tylko pozwalało mi negocjować cenę.
I nie, nie znam egzemplarza, który Cię zawiódł, ale następnym razem oględziny taniego auta lepiej zacząć od ścieżki diagnostycznej w SKP, bo dywanik można tanio wymienić, a bebechy pod spodem już trochę drożej wychodzą.
- Alex
- Donator
- Posty: 4589
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Dajcie chłopakowi spokój. Mnie nie dziwi że ktoś szanuje swoje pieniądze. Myślę też że warto obejrzeć kilka szt zanim się kupi by rozeznać się w temacie. I podjąć decyzję samemu, by potem wiedzieć komu dziękować albo do kogo mieć pretensje
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Widziałem że ten turboprojekt lata od jakiegoś czasu na aukcjach, i że niektórzy walą podśmie*jki z niego. Co to auto miało za historię? Warto się interesować? Problemem jest wbicie turbo, i gazu bez papierów w dowód?
- Załączniki
-
- 93303603_2866821516736853_2202026863621046272_n.jpg (59.11 KiB) Przejrzano 2886 razy
Tak, można gdzieś nawet ten odcinek znaleźć. Z tego co kojarzę to dosyć często zmieniało właścicieli i ostatnio blacharka była do roboty.
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 719
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Tutaj jest o niej odcinek: https://player.pl/programy-online/99-go ... E07,134021
Odcinek widziałem, ale w zaledwie półgodzinnym(bo reszta to jakieś dojazdy etc) filmie z 4 dni z pracy 4 osób było pokazane bardzo mało. Sam się na montażu turbo zbytnio nie znam, dlatego też zapytałem... Dzięki!
Cześć,
Szukam swojej pierwszej mazdy mx5. Budżet to maksymalnie 12 000 zł. Znalazłem dwa ogłoszenia. Może ktoś widział? Oba samochody są z Gdańska.
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... C6ZZ8.html
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... CDJrb.html
Dzięki za pomoc,
Pozdrawiam.
Szukam swojej pierwszej mazdy mx5. Budżet to maksymalnie 12 000 zł. Znalazłem dwa ogłoszenia. Może ktoś widział? Oba samochody są z Gdańska.
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... C6ZZ8.html
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... CDJrb.html
Dzięki za pomoc,
Pozdrawiam.
- Załączniki
-
- Zrzut ekranu 2020-04-22 o 07.17.56.png (690.47 KiB) Przejrzano 2494 razy
-
- Zrzut ekranu 2020-04-22 o 07.12.34.png (903.15 KiB) Przejrzano 2494 razy
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 723
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
BGR to już rozsławiona mazda z regulacją kierownicy
NA facebooku było trochę o niej możesz poszukać.
NA facebooku było trochę o niej możesz poszukać.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Wrzuć tutaj proszę.Konioczynka pisze: ↑22 kwie 2020, 10:43BGR to już rozsławiona mazda z regulacją kierownicy
NA facebooku było trochę o niej możesz poszukać.
Rzeczywiście, skontaktowałem się z osobą która była samochód oglądać. Z relacji wynika, że:Konioczynka pisze: ↑22 kwie 2020, 10:43BGR to już rozsławiona mazda z regulacją kierownicy
NA facebooku było trochę o niej możesz poszukać.
1. Silnik do przeglądu i uszczelnienia, bo cały dół "zarzygany" olejem
2. Sporo ognisk korozji
3. Trzykrotne przekładanie oględzin bo "pękł przewód hamulcowy"
4. Samochód stał brudny - nieprzygotowany do oglądania
5. Świeże zabezpieczenie podłogi - jeszcze się lepiło
6. Zużyte sprzęgło lub skrzynia biegów - dziwne wycie (w granicach normy)
7. Słaba reakcje na kierownicy, ale też w granicach normy
8. W cenie hardtop
Podsumowując, mazda chyba nie warta ceny w ogłoszeniu, ale moża się potargować.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Pieniążek jak za zdrowe 1.6, lepiej poszukać czegoś czym się będziesz cieszyć z ładnej pogody a nie z godzin spędzonych w kanale
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Punkt 8 nie rekompensuje punktów 1-7 z powyższej listy, ale to tylko subiektywna opinia
- Alex
- Donator
- Posty: 4589
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
No ale po co komu hardtop? Przecież to jest coś o czym się myśli kupując pierwsza Mx, potem to coś tylko stoi i zawadza.
Najlepiej jest kupić Mx bez hardtopa, mieć zamiar dokupić go później i tego zamiaru nie zrealizować nigdy
Najlepiej jest kupić Mx bez hardtopa, mieć zamiar dokupić go później i tego zamiaru nie zrealizować nigdy
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
To powinno wisieć w jakimś FAQ na stronie, przy poradach dla kupujących. xD
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Jeśli mx-5 nie jest tylko autem na przejażdzki , a daily. To w okresie jesienno zimowym jest to przydatna rzecz. Nie ma co wrzucać każdego do jednego worka
A co do tego zagadnienia to 10tys -2tys za hardtop to 8tys zł. Na pewno nie jest to wartość ładnej nbfl i nie należy się spodziewać takiego stanu . Nikt nie robi prezentów przy sprzedaży.
Za "zdrowe" mx-5 w tym wypadku uważam auto ze zrobionymi progami nadkolami i może podłużnicami,ale to bliżej 14 za 1.6. Powodzenia w zakupie auta w którym nie było i nie ma potrzeby robienia naprawy korozji Kolega Marcin z Warszawy ma taką, ale NB. (Czerwona NB z jasnym srodkiem).
A co do tego zagadnienia to 10tys -2tys za hardtop to 8tys zł. Na pewno nie jest to wartość ładnej nbfl i nie należy się spodziewać takiego stanu . Nikt nie robi prezentów przy sprzedaży.
Za "zdrowe" mx-5 w tym wypadku uważam auto ze zrobionymi progami nadkolami i może podłużnicami,ale to bliżej 14 za 1.6. Powodzenia w zakupie auta w którym nie było i nie ma potrzeby robienia naprawy korozji Kolega Marcin z Warszawy ma taką, ale NB. (Czerwona NB z jasnym srodkiem).
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Do czego i dlaczego przydatna? Hard top pełni wyłącznie funkcję estetyczną.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba