SimMC
SimMiataChallange
Moderator: Moderatorzy
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ja to słaby jeszcze jestem choć w końcu przestaje tor opuszczać co czwarty zakręt. Tak naprawdę nie miałem jeszcze czasu na spokojnie iracing pojeździć. PEwnie będę dzisiaj;)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Na 18-tym kółku zabrakło mi paliwa . A przy tankowaniu pokazywało, że powinno wystarczyć na 23 okrążenia (ciężka noga ). Startowałem do czterech wyścigów z pole position. Broniłem się przez kilka kółek, ale na czele stawki ciężko utrzymać koncentrację. Dwa razy popełniłem błąd i dachowałem poza torem i raz ktoś mnie przejechał
Nie udało się zejść poniżej minuty, choć optimal lap miałem na 59s.
Trzeba jeździć, jeździć i jeździć!
Nie udało się zejść poniżej minuty, choć optimal lap miałem na 59s.
Trzeba jeździć, jeździć i jeździć!
-
- Posty: 1090
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:24
- Model: NB FL
- Wersja: memories
- Lokalizacja: Gdansk
Jeszcze z paliwem i ciśnieniem się nie bawilem .póki co default i do przodu . Jedyne testy co robię to FOV, Cholernie mocno wpływa na feeling auta i toru. Zaczynał em od 105... Teraz z szedlem chyba do 65, i to chyba dla mnie minimum przy monitorze 22"
Na YouTube jakiś fin ma tutorial z 0:58 , warto sprawdzić ale słuchać uwag bo sam przejazd słaby technicznie, warto zanotować prędkości na dojazdach i siły hamowania...ją wypadami z toru przy pierwszej próbie zrealizowania jego wytycznych i średnio wszędzie jestem minus 10-15kmh ;D
Na YouTube jakiś fin ma tutorial z 0:58 , warto sprawdzić ale słuchać uwag bo sam przejazd słaby technicznie, warto zanotować prędkości na dojazdach i siły hamowania...ją wypadami z toru przy pierwszej próbie zrealizowania jego wytycznych i średnio wszędzie jestem minus 10-15kmh ;D
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
co to jest to FOV?
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Posty: 1090
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:24
- Model: NB FL
- Wersja: memories
- Lokalizacja: Gdansk
Po polsku nazwał bym to odległością ogniskowej. Określa się to w opcjach graficznych, im większą wartość tym widzisz wiecej, szerzej ale obraz coraz bardziej jakby się wydłużał przez co:
1) obraz pośrodku jest mniejszy bo ekran musi więcej zmieścic
2) mniejsza dokładność możliwości ustaeienia auta w zakrecie
3) uczucie predkosci
http://gregrussellracing.com/2012/08/31 ... ov-part-2/
Warto poczytać o FOV ,field od view dla iracing, są gotowe kalkulatory.
1) obraz pośrodku jest mniejszy bo ekran musi więcej zmieścic
2) mniejsza dokładność możliwości ustaeienia auta w zakrecie
3) uczucie predkosci
http://gregrussellracing.com/2012/08/31 ... ov-part-2/
Warto poczytać o FOV ,field od view dla iracing, są gotowe kalkulatory.
-
- Donator
- Posty: 4239
- Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
- Model: Inny
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
rafal87 pisze:Na YouTube jakiś fin ma tutorial z 0:58
z tutorialami ostrożnie - muszą być w miarę świeże, bo z tego co pamiętam, coś tam gmerano z fizyką opon, więc wszystko przed zmianą jest już nieosiągalne
miata lov!
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Jest opcja, żeby grać myszą, ale musiałbyś być bardzo zdeterminowany. Może padem by poszło, jak ktoś ma wprawę?
Ale ogólnie to ja bym się z to nie brał. Natomiast polecam baaaardzo przełamać się i kupić / pożyczyć kierownicę
A co do wstępu za free, zerknij stronę, lub dwie wstecz.
Ale ogólnie to ja bym się z to nie brał. Natomiast polecam baaaardzo przełamać się i kupić / pożyczyć kierownicę
A co do wstępu za free, zerknij stronę, lub dwie wstecz.
- Alex
- Donator
- Posty: 4680
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Prosta/stara kiere mozna kupic za 40pare zeta, 3 miechy za free i jazda. Moim zdaniem cokolwiek innego niz kiera nie ma sensu (mimo ze sam uporczywie gralem w samochodowki na klawie te 20-25 lat temu, ale to troche inne czasy byly)
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ja tam się nie znam ale miałem tanią kiere i nie ma żadnego porównania pomiędzy np. G25 i czymś za 40zl. Pad na pewno działa lepiej od takiej kierownicy, po drugie szybko się zniechecisz.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Donator
- Posty: 416
- Rejestracja: 15 cze 2015, 22:42
- Model: Inny
- Wersja: MR2 ZZW30
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki, oglądałem dziś (przypadkiem trochę) logitech g29, fajnie jest zrobiona, nie zajmuje to tyle miejsca ile myślałem że będzie zajmować, montuje się szybko. Pedały wsadzę pod biurko, ja nie będę grać to oprę o ścianę i nie powinny przeszkadzać, kiere i biegi gdzieś do szafy. Szkoda tylko że ta kierownica tyle kosztuje... za to można mieć paręnaście godzin na torze prawdziwym autem...
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Te wszystkie bajery w G29 nie dają więcej niż g25 i g27,jeśli nie masz stanowiska z prawdziwego zdarzenia. Takiego, jakiego nikt z nas nie ma. Jak chcesz to pod biurko, a nie na fotel z siłownikami, to pewnie zadowolą Cię te "starsze" wersje. A jak się upierasz, to może będę miał opcję na zniżkę na g29. Daj znać, jeśli jesteś poważnie zainteresowany.
-
- Donator
- Posty: 416
- Rejestracja: 15 cze 2015, 22:42
- Model: Inny
- Wersja: MR2 ZZW30
- Lokalizacja: Wrocław
Faktycznie poczytałem i za połowę ceny nowej G29 dostanę używaną G25 czy G27, na początek będzie ok, nigdy nie miałem kierownicy wcześniej więc pewnie każda będzie "wow". Pograłem też trochę w iRacing, pojeździłem zwykłą MX5 i mam mieszane uczucia... wydaje mi się że w Project Cars auta jakoś bardziej naturalnie się zachowują, ale pewnie to tylko moje odczucia. Szkoda że w Project Cars nie ma MX5 Czasy w MX5 na Laguna Seca w iRacing wychodzą mi zbliżone do tych z Gran Turismo 6, z 2s wolniej, ale ciężej się jeździ w iRacing.
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Wiesz, Project Cars to przy iRacing jest ogromny potwór, do którego uruchomienia Ty również potrzebujesz ogromnego potwora, najlepiej chłodzonego cieczą
Project Cars wygląda o niebo lepiej - to dużo bardziej rozbudowana platforma. iRacing porównałbym może do rFactora 1. Ale jeśli chodzi o zachowanie auta fizykę, to iRacing raczej nie odstaje najlepszych symulatorów. Trochę czasu trzeba spędzić na torze, żeby wczuć się w feedback, trochę trzeba się przyzwyczaić do skąpej grafiki, ale realizm w prowadzeniu jest bardzo wysoki.
Spróbuj też pokombinować z ustawieniami kierownicy. To dużo zmienia. Poszukaj w necie jakiś sprawdzonych konfiguracji, bo w grę wchodzą takie niuanse, że jeszcze przez długi czas nie będziesz w stanie ich odczuć świadomie. Jednak zebrane do kupy budują ten odpowiedni, naturalny "feeling".
Project Cars wygląda o niebo lepiej - to dużo bardziej rozbudowana platforma. iRacing porównałbym może do rFactora 1. Ale jeśli chodzi o zachowanie auta fizykę, to iRacing raczej nie odstaje najlepszych symulatorów. Trochę czasu trzeba spędzić na torze, żeby wczuć się w feedback, trochę trzeba się przyzwyczaić do skąpej grafiki, ale realizm w prowadzeniu jest bardzo wysoki.
Spróbuj też pokombinować z ustawieniami kierownicy. To dużo zmienia. Poszukaj w necie jakiś sprawdzonych konfiguracji, bo w grę wchodzą takie niuanse, że jeszcze przez długi czas nie będziesz w stanie ich odczuć świadomie. Jednak zebrane do kupy budują ten odpowiedni, naturalny "feeling".
-
- Posty: 1090
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:24
- Model: NB FL
- Wersja: memories
- Lokalizacja: Gdansk
przeczytalem wiele topicow na simracing.pl i o ile project cars ma piekna grafike, to o tyle z symulacja nie ma wiele wspolnego... ciut lepiej jest z assetto corsa, choc i tak bezapelacyjnie najwieksi wyjadacze ktorzy wywodza sie z lfs czy r1, polecaja iracing.
Mialem przez miesiac driving force gt, teraz od 4dni g25... i o ile pedaly to przepaść, to o tyle sama kierownica jest dosc zblizona. Jezeli nie zalezy ci na skrzyni i sprzegle, to na poczatek bral bym dfgt ;]
Mialem przez miesiac driving force gt, teraz od 4dni g25... i o ile pedaly to przepaść, to o tyle sama kierownica jest dosc zblizona. Jezeli nie zalezy ci na skrzyni i sprzegle, to na poczatek bral bym dfgt ;]
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Załóż konto:)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
PayPal ?musis chyba jakiś przelew zrobić
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Kamien
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 24 mar 2014, 16:09
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Poznań
Donek pisze:No właśnie nie mam
Ja ostatnio zakładałem, więc wygląda to tak, że i tak musisz podać numer karty... w celu identyfikacji ( też chyba jest wymagany jakiś przelew, tą kartą, w celu identyfikacji)
-
- Posty: 1090
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:24
- Model: NB FL
- Wersja: memories
- Lokalizacja: Gdansk
Wpisalem dane z debetowki millenium, bez przelewu, i wszystko smiga. Z tego co pamiętam miało mi 1$ zjeść a potem zwrot jak potwierdze konto. Szczerze to niczego nie potwierdzalem tylko podalem to o co proszą i nic nie ubyło. Więc jakoś zautoryzowali pewnie konto do danych osobowych i tyle.
Dobra Panowie, zaintrygowaliście mnie na tyle że postanowiłem zdmuchnąć kurz z mojej g25
kod promo od Nickesha wciąż działa
Pierwsze wrażenia: jeździ się całkiem spoko, ale póki co jest trochę walki
kod promo od Nickesha wciąż działa
Pierwsze wrażenia: jeździ się całkiem spoko, ale póki co jest trochę walki
-
- Donator
- Posty: 416
- Rejestracja: 15 cze 2015, 22:42
- Model: Inny
- Wersja: MR2 ZZW30
- Lokalizacja: Wrocław
No i kupiłem G27 i szok, ja miałem całkiem inne wyobrażenie o tych kierownicach, myślałem że po prostu kręcę i tyle, kręci w grze, może zawibruje jak wjadę na jakąś przeszkodę, nie wiedziałem że gra może mi kręcić kierownicą, stawiać opór itd, generalnie rewelacja. Z drugiej strony okazało się że nie umiem przejechać czysto jednego okrążenia, właściwie że nie umiem za bardzo jeździć Jak już wpadnę w poślizg to pozamiatane. Gram póki co w Porject Cars, trochę w iRacer ale znowu nie działa bo są offline Gran Turismo 6 nie próbowałem bo w sumie musiałbym albo wynieść łóżko i przenieść biurko do sypialni, albo przenieść monitory z biurka gdzieś i postawić w ich miejsce TV z sypialni, w obu przypadkach szanse na rozwód rosną
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Olej Gran Turismo. Zostań w jak najbardziej realistycznych symulatorach. Nie przejmuj się trudnościami na początku. Po prostu ćwicz, a to przyjdzie samo. Gwarantuję Ci, że jak to przeczytasz 10 października, sam będziesz się sobie dziwił
A tak w ogóle, to rafal87 idzie jak przecinak. Objechał mnie bez litości . A jeszcze tydzień temu miałem 2s zapasu. Jak tak dalej pójdzie i u pozostałych też będzie taki progress, pomyślimy nad startami w teamach
A tak w ogóle, to rafal87 idzie jak przecinak. Objechał mnie bez litości . A jeszcze tydzień temu miałem 2s zapasu. Jak tak dalej pójdzie i u pozostałych też będzie taki progress, pomyślimy nad startami w teamach
- Donek
- Posty: 1339
- Rejestracja: 29 lip 2009, 16:50
- Model: NA
- Wersja: Sunburst Yellow
- Lokalizacja: Warszawa
Na stronie http://www.gtpl.pl można się zapisać na Puchar Polski w gt6, zapisy do 30 września jak coś.
-
- Donator
- Posty: 416
- Rejestracja: 15 cze 2015, 22:42
- Model: Inny
- Wersja: MR2 ZZW30
- Lokalizacja: Wrocław
Hej. garść pytań odnoście iRacer :
1) Jakie czasy robicie MX5 na Mazdaspeed Way Laguna Seca ? Mi wychodzi 1:53-54 jak mi się uda nie wypaść, zastanawiam się ile mi brakuje jeszcze do normalnego czasu
2) Da się w iRacer skręcić kierownicę podczas jazdy bardziej niż o 90stopni? Przy bardzo ciasnych nawrotach przałoby się. Mam niby kierę skalibrowaną i widzi w ustawieniach 900stopni ale podczas jazdy tylko 90 w prawo i w lewo.
3) Da się w iRacer wyłączyć uszkodzenia auta? Trochę za często wypadam z trasy póki co.
EDIT:
Ach, zapomniałem dodać; wrażenia z przesiadki do normalnego auta po dwóch dniach jazdy na kierownicy niezapomniane:D Uczucie jakbym nie do swojego auta wsiadł;)
1) Jakie czasy robicie MX5 na Mazdaspeed Way Laguna Seca ? Mi wychodzi 1:53-54 jak mi się uda nie wypaść, zastanawiam się ile mi brakuje jeszcze do normalnego czasu
2) Da się w iRacer skręcić kierownicę podczas jazdy bardziej niż o 90stopni? Przy bardzo ciasnych nawrotach przałoby się. Mam niby kierę skalibrowaną i widzi w ustawieniach 900stopni ale podczas jazdy tylko 90 w prawo i w lewo.
3) Da się w iRacer wyłączyć uszkodzenia auta? Trochę za często wypadam z trasy póki co.
EDIT:
Ach, zapomniałem dodać; wrażenia z przesiadki do normalnego auta po dwóch dniach jazdy na kierownicy niezapomniane:D Uczucie jakbym nie do swojego auta wsiadł;)