ND Android Auto
Wrażenia po instalacji
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Cześć, mam rfa z maja 2018 już chyba z lepszym ekranem ale z bardzo słabym ładowaniem (którego jakoś bardzo nie potrzebuje) i marzy mi sie apple car...
Nie za bardzo mam czas to ogarniać
Jest tu ktoś kto za rozsądny pieniądz z tym pomoże ?
Nie za bardzo mam czas to ogarniać
Jest tu ktoś kto za rozsądny pieniądz z tym pomoże ?
W ASO powinni Ci to bez problemu ogarnąć, ok 1200 brutto z tego co pamiętam. Jeśli nie chcesz się sam w to bawić to chyba najsensowniejsza opcja.maciejrumian pisze: ↑18 lis 2019, 15:20Cześć, mam rfa z maja 2018 już chyba z lepszym ekranem ale z bardzo słabym ładowaniem (którego jakoś bardzo nie potrzebuje) i marzy mi sie apple car...
Nie za bardzo mam czas to ogarniać
Jest tu ktoś kto za rozsądny pieniądz z tym pomoże ?
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Jeśi carplay jest w komplecie z android auto, to opcje są trzy:heretic pisze: ↑19 lis 2019, 19:05W ASO powinni Ci to bez problemu ogarnąć, ok 1200 brutto z tego co pamiętam. Jeśli nie chcesz się sam w to bawić to chyba najsensowniejsza opcja.maciejrumian pisze: ↑18 lis 2019, 15:20Cześć, mam rfa z maja 2018 już chyba z lepszym ekranem ale z bardzo słabym ładowaniem (którego jakoś bardzo nie potrzebuje) i marzy mi sie apple car...
Nie za bardzo mam czas to ogarniać
Jest tu ktoś kto za rozsądny pieniądz z tym pomoże ?
1) Pełne rozwiązanie w ASO - koszt między 1100, a 1200 zł.
2) Zakup części w ASO, montaż samemu. O ceny trzeba by zapytać. Strzelam koło 800zł. Wady - sporo dłubania i jak coś się stanie przy upgrade softu, nie ma kto pomóc
3) Zakup części u majfrienda, montaż samemu. O ile pamiętam., koszt koło 600-650zł (plus ewentualnie cło/vat). Wady - wszystko co w p.2 plus ryzyka związane z zakupem z Chin.
Ja w końcu robiłem AA w ASO - stwierdziłem, że kolejny raz rozpruwać pół wnętrza mi się nie chce. Nie za takie pieniądze.
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Widzialem zestaw AA/ACP tylko na ebay ze stanow/UK, gdzie jeszcze je widziales?TerminatorPi pisze: ↑20 lis 2019, 5:313) Zakup części u majfrienda, montaż samemu. O ile pamiętam., koszt koło 600-650zł (plus ewentualnie cło/vat). Wady - wszystko co w p.2 plus ryzyka związane z zakupem z Chin.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Na Taobao. Tylko Taobao jest po chińsku, więc zamawiałem przez taobaofocus, czyli serwis pośredniczący. Ale okazało się, że tak właściwie, to trzeba wybrać wersję, a nie wiadomo do końca które są które, więc wolałem nie ryzykować i w końcu zrezygnowałem.AaaA pisze: ↑20 lis 2019, 6:15Widzialem zestaw AA/ACP tylko na ebay ze stanow/UK, gdzie jeszcze je widziales?TerminatorPi pisze: ↑20 lis 2019, 5:313) Zakup części u majfrienda, montaż samemu. O ile pamiętam., koszt koło 600-650zł (plus ewentualnie cło/vat). Wady - wszystko co w p.2 plus ryzyka związane z zakupem z Chin.
Numery części są tu: https://forum.miata.net/vb/showpost.php?p=9116557
Konkretne graty, które próbowałem zamówić to:
https://item.taobao.com/item.htm?id=561971324746
https://item.taobao.com/item.htm?id=562384305950
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Dziękuję za pomoc panowie. Faktycznie przy tej cenie za montaż zrobie to w ASO
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
nie rozumiem tekstu - rozbierać pół auta ? żeby włożyć ten moduł potrzebujesz klucza 10 i srubokreta krzyż plus płaski do łatwego odblokowania zatrzasków. Wyjmuję radio w ND poniżej 10 minut Naprawdę upierdliwe to jest update softu który jest nudną procedurą trwającą z 40 minut sam montaż to jest 20 minut max
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Zazębiły się dwa podwątki dyskusji. Rozbieranie połowy wnętrza jest konieczne żeby się dostać do CMU i podłączyć po serialu. I np. zainstalować AIO tweaks.
Sama wymiana huba USB jest ponoć dużo prostsza (tak ASO twierdziło; mnie się już nie chciało grzebać). Ja zrezygnowałem z powodu przejść z zamawianiem od majfrenda i ewentualnego ryzyka przy upgrade softu (upgrade jest długi i trzeba pamiętać, żeby "pobudzić" auto co jakiś czas, żeby nie wyłączyło zasilania).
Jak "wyjmujesz radio" w 10 minut? Według serwisówki trzeba zdjąć plastiki z prawego progu, prawego słupka, kolan pasażera, kratkę nawiewu i nie pamiętam czy nie trzeba sciągnąć też osłony zegarów.
Sama wymiana huba USB jest ponoć dużo prostsza (tak ASO twierdziło; mnie się już nie chciało grzebać). Ja zrezygnowałem z powodu przejść z zamawianiem od majfrenda i ewentualnego ryzyka przy upgrade softu (upgrade jest długi i trzeba pamiętać, żeby "pobudzić" auto co jakiś czas, żeby nie wyłączyło zasilania).
Jak "wyjmujesz radio" w 10 minut? Według serwisówki trzeba zdjąć plastiki z prawego progu, prawego słupka, kolan pasażera, kratkę nawiewu i nie pamiętam czy nie trzeba sciągnąć też osłony zegarów.
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Pobudzanie autka jest w europejskiej wersji niepotrzebnie:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
A ja bym chciał normalny schowek w desce a nie te niefunkcjonalne wymysły...
Gdzie byś płyty CD woził, jak tam nawet nie ma gdzie qrde okularów odłożyć...
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Podbijam pytanie, czy ktoś wie, gdzie można taniej zainstalować oryginalne Android Auto niż za 1200 zł. Bo już miałem to zlecić, aż na miata.net przeczytałem, że w USA to kosztuje 200 USD. I się zdenerwowałem.
Sam mam znacznie poważniejszy problem - bluetooth rozłącza się z moim telefonem. Strasznie mnie to denerwuje i stąd pomysł, by mój stary system zaktualizować do najnowszej wersji. Ale może to nie pomóc, wywalę tylko dwanaście stów w błoto.
A z innej beczki - ktoś z Was sobie sam aktualizował oprogramowanie? Sam to zrobię, może mi pomoże (wcześniej zainstaluje backdoor żeby zachować ekran dotykowy podczas jazdy i AA z AIO tweeks)
Sam mam znacznie poważniejszy problem - bluetooth rozłącza się z moim telefonem. Strasznie mnie to denerwuje i stąd pomysł, by mój stary system zaktualizować do najnowszej wersji. Ale może to nie pomóc, wywalę tylko dwanaście stów w błoto.
A z innej beczki - ktoś z Was sobie sam aktualizował oprogramowanie? Sam to zrobię, może mi pomoże (wcześniej zainstaluje backdoor żeby zachować ekran dotykowy podczas jazdy i AA z AIO tweeks)
Dalej nie widzę żadnego sensu instalowania APC i AA. Telefon na uchwycie na stałe w samochodzie i masz to samo za ułamek ceny.
PS. Sorry za bałagan w aucie ale męski spontany niestety tego wymagają
PS. Sorry za bałagan w aucie ale męski spontany niestety tego wymagają
Ostatnio zmieniony 27 lis 2019, 9:53 przez dudek_t, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja dałem 1000 "niby" przy zakupie auta
Ogólnie to bardziej polecam telefon z większym ekranem i uchwyt niż całe Aundroid Auto/Apple Car play za 1200. Mam to i w ogóle nie korzystam, wnerwia mnie nawigowanie po menu, jest znacznie trudniejsze niż na smarfonie, w ruchu ekranu nie można dotykać, AA ma znacznie mniej apek wspieranych niż bezpśrednio na telefonie itd. Serio lepiej kupić uchwyt i zaoszczędzić kasę.
A co do szarpania bluetooth, z huawei p9 mam wiecznie problemy bo stale zrywa połącznie, trzeba kilka razy go podpinać żeby zatrybił, po rozłączeniu telefon najlepiej zrestartować bo muli okrutnie itd. Z Galaxy S8 nie mam tego problemu.
Ogólnie to bardziej polecam telefon z większym ekranem i uchwyt niż całe Aundroid Auto/Apple Car play za 1200. Mam to i w ogóle nie korzystam, wnerwia mnie nawigowanie po menu, jest znacznie trudniejsze niż na smarfonie, w ruchu ekranu nie można dotykać, AA ma znacznie mniej apek wspieranych niż bezpśrednio na telefonie itd. Serio lepiej kupić uchwyt i zaoszczędzić kasę.
A co do szarpania bluetooth, z huawei p9 mam wiecznie problemy bo stale zrywa połącznie, trzeba kilka razy go podpinać żeby zatrybił, po rozłączeniu telefon najlepiej zrestartować bo muli okrutnie itd. Z Galaxy S8 nie mam tego problemu.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie, z S6 miałem zero problemów. Z S10e od początku mnóstwo problemów. Liczyłem, że aktualizacja to rozwiąże, widzę że nie.
Dzięki za rady, oszczędzę 1200 zł (za to można kupić i uchwyt i telefon
Dzięki za rady, oszczędzę 1200 zł (za to można kupić i uchwyt i telefon
Spoko
Uchwyt też zaoszczędzi Ci szukania telefonu i nowych zadrapań Jak masz na kablu podpięte pod AA to jeszcze luz, ale jak nie i położysz go w tej wnęce na środku to w moim przypadku przy każdym pierwszym lepszym ruszeniu telefon katapultuje się z tej wnęki gdzieś za siedzenie :
a. kolejna rysa na szkle
b. trzeba się zatrzymać bo inaczej nie znajdziesz
wiem, że to śmieszne problemy ale nie zliczę ile razy musiałem wyławiać telefon zza siedzenia
Uchwyt też zaoszczędzi Ci szukania telefonu i nowych zadrapań Jak masz na kablu podpięte pod AA to jeszcze luz, ale jak nie i położysz go w tej wnęce na środku to w moim przypadku przy każdym pierwszym lepszym ruszeniu telefon katapultuje się z tej wnęki gdzieś za siedzenie :
a. kolejna rysa na szkle
b. trzeba się zatrzymać bo inaczej nie znajdziesz
wiem, że to śmieszne problemy ale nie zliczę ile razy musiałem wyławiać telefon zza siedzenia
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Doskonale znam Twoje problemy, mam swoją ND już ponad 2 lata
Natomiast wiele z nich rozwiązuje chowanie telefonu w tym schowku pod łokciem - telefon idealnie tam pasuje + jest nawet wyjście na kabel. Zależy oczywiście od rozmiaru, ale s10e, czy wcześniej s6 pasują idealnie. Natomiast problemem jest brak stabilności AA z AIO tweeks. Np kończę rozmowę i sesja zerwana. Albo przełączę piosenkę na następną i ten sam problem. A przede wszystkim nie używam AA na codzień, tylko gdy jadę gdzieś dalej i chcę wiedzieć gdzie są najmniejsze korki. I tu pojawia się największy mój problem, niestabilny BT.
Załamka, że Mazda tego nie ogarnęła przez tyle lat aktualizacji. Choć producenci telefonów też nie są bez winy - stare telefony działały stabilnie.
Natomiast wiele z nich rozwiązuje chowanie telefonu w tym schowku pod łokciem - telefon idealnie tam pasuje + jest nawet wyjście na kabel. Zależy oczywiście od rozmiaru, ale s10e, czy wcześniej s6 pasują idealnie. Natomiast problemem jest brak stabilności AA z AIO tweeks. Np kończę rozmowę i sesja zerwana. Albo przełączę piosenkę na następną i ten sam problem. A przede wszystkim nie używam AA na codzień, tylko gdy jadę gdzieś dalej i chcę wiedzieć gdzie są najmniejsze korki. I tu pojawia się największy mój problem, niestabilny BT.
Załamka, że Mazda tego nie ogarnęła przez tyle lat aktualizacji. Choć producenci telefonów też nie są bez winy - stare telefony działały stabilnie.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Jeszcze raz dziękuję za opisanie problemów z Bluetooth na oryginalnym nowym oprogramowaniu Mazdy. Dzięki temu zacząłem szukać rozwiązania w telefonie i chyba znalazłem. U mnie problemy ze stabilnością parowania zniknęły jak ręką odjął.
Tu instrukcja do s10, ale pewnie przy każdym androidzie będzie działać:
https://youtu.be/O7C8fLZ13lE
Tu instrukcja do s10, ale pewnie przy każdym androidzie będzie działać:
https://youtu.be/O7C8fLZ13lE
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Ja akurat lubię AA i dla mnie nawigacja w AA jest wygodniejsza niż macanie co chwila ekranu, a zwłaszcza przełączanie aplikacji. Ale to DGCC.
Natomiast jedno, co mnie w AA drażni, to problemy z telefonami dual-sim. O ile odbieranie telefonów nie nastręcza żadnych problemów, o tyle dzwonić do kogoś sie po prostu nie da, bo moduł AA w telefonie uznaje, że telefon już dzwoni, podczas gdy telefon dopiero zastanawia się której karty użyć. I dupa. (nie pamiętam czy sprawdzałem jak działa to z numerami przypisanymi na stałe do którejś karty).
Natomiast jedno, co mnie w AA drażni, to problemy z telefonami dual-sim. O ile odbieranie telefonów nie nastręcza żadnych problemów, o tyle dzwonić do kogoś sie po prostu nie da, bo moduł AA w telefonie uznaje, że telefon już dzwoni, podczas gdy telefon dopiero zastanawia się której karty użyć. I dupa. (nie pamiętam czy sprawdzałem jak działa to z numerami przypisanymi na stałe do którejś karty).
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Ja też uwielbiam Android Auto, a od czasu naprawienia stabilności Bluetooth, jak w filmiku powyżej, działa idealnie. I mam do tego dotykowy ekran podczas jazdy. Polecam tę instrukcję wszystkim. I dzięki za przestrogę z dual sim, kusiło mnie użyć tej opcji, teraz zostanie tylko na podróże poza UE.
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Cześć,
Zamontowałem w serwisie carplay i wszystko super hula ale nie do końca rozumiem dlaczego nie mam dzielonego ekranu oraz nie mogę instalować innych aplikacji skoro podobno już to miało być w nowej wersji.
Czy to kwestia tego że warsztat nie wgrał mi aktualnego oprogramowania ?
(na tel mam iOS13)
Zamontowałem w serwisie carplay i wszystko super hula ale nie do końca rozumiem dlaczego nie mam dzielonego ekranu oraz nie mogę instalować innych aplikacji skoro podobno już to miało być w nowej wersji.
Czy to kwestia tego że warsztat nie wgrał mi aktualnego oprogramowania ?
(na tel mam iOS13)
- Nieśpieszny
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 lis 2018, 12:11
- Model: ND
- Wersja: SkyPassion
- Lokalizacja: Daleko Jeszcze?
Jest na to jakiś prosty sposób? To bezpieczniejsze rozwiązanie, które, niestety, wg. Mazdy jest niebezpieczne ...
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli masz ND z 2018 to niestety nie da się tego prosto zrobić. TerminatorzePi wie co i jak.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
https://mazdatweaks.com/serial/
Zgodnie z serwisówką, trzeba rozebrać połowę wnętrza, żeby się dostać do MCU. Ktoś tu twierdził, że da się prościej, ale nie próbowałem.
Zgodnie z serwisówką, trzeba rozebrać połowę wnętrza, żeby się dostać do MCU. Ktoś tu twierdził, że da się prościej, ale nie próbowałem.
- Nieśpieszny
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 lis 2018, 12:11
- Model: ND
- Wersja: SkyPassion
- Lokalizacja: Daleko Jeszcze?
Wielka szkoda