2018 Skyfreedom Recaro vs 2019 Skypassion
Pomoc przy wyborze :)
Moderator: Moderatorzy
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Kontakt od Rockyego - koleś pracował w jakiejś większej firmie i poszedł na swoje - podejrzewam, że stad tak atrakcyjna cena. Zaraz postaram się dowiedzieć. Chyba 2,300? Coś takiego... daj chwilkę
EDIT: Goha wieczorem sprawdzi - jak jej się uda przejść przez maile - to było 3 lata temu.
Wynegocjowała rabat, bo były 3 błędy (dziury w folii na drzwiach i słabo zrobiona łata - przy progu, więc odpuściła), no i ... wiesz ... chłop był na początku zakładania firmy, więc ... umówiliśmy się, że rachunek ... w terminie późniejszym dostarczy.
Nie wiem jak wygląda fura po 3 latach jeżdżenia przez cały rok, ale idealnie nie jest - w załamaniach nad blendą pod klapą bagażnika zaczęła się odklejać, te łatki odpadły i jeszcze kilka szczegółów wyszło.
Ale podobno powinno się zmieniać folię po 3-5 latach, więc zaraz będziemy przechodzić przez proces ponownie - trochę mnie załamaliście tą ceną aktualną - mam nadzieję, że to nie kwestia materiałów, bo będzie słabo - chciałem swojej blacharkę zrobić, a tu poleci 4k na NCeka
EDIT2: Poszło PW
EDIT: Goha wieczorem sprawdzi - jak jej się uda przejść przez maile - to było 3 lata temu.
Wynegocjowała rabat, bo były 3 błędy (dziury w folii na drzwiach i słabo zrobiona łata - przy progu, więc odpuściła), no i ... wiesz ... chłop był na początku zakładania firmy, więc ... umówiliśmy się, że rachunek ... w terminie późniejszym dostarczy.
Nie wiem jak wygląda fura po 3 latach jeżdżenia przez cały rok, ale idealnie nie jest - w załamaniach nad blendą pod klapą bagażnika zaczęła się odklejać, te łatki odpadły i jeszcze kilka szczegółów wyszło.
Ale podobno powinno się zmieniać folię po 3-5 latach, więc zaraz będziemy przechodzić przez proces ponownie - trochę mnie załamaliście tą ceną aktualną - mam nadzieję, że to nie kwestia materiałów, bo będzie słabo - chciałem swojej blacharkę zrobić, a tu poleci 4k na NCeka
EDIT2: Poszło PW
- Eszte
- Posty: 106
- Rejestracja: 23 wrz 2017, 9:31
- Model: ND RF
- Wersja: SkyPassion '18
- Lokalizacja: 3miasto
Ceramika jest świetna... Pięknie wyciąga kolor, usprawnia mycie (co pośrednio wpływa na trwałość lakieru), ale ceramika nie zabezpiecza. Lakier nie jest bardziej odporny na uszkodzenia / zarysowania / etc... Żeby to kogoś nie wprowadziło w błąd.
Smart top, koło, prokit, wydech
Edit: to ja też przy okazji zapytam. Seryjnie auto było zapaćkane jakimś woskiem na podwoziu. Przed zimą pytałem ASO o zabezpieczenie: mówili że jest ok. Po zimie, na wiosennym przeglądzie też że jest ok. Jak na moje oko z tego zabezpieczenia niewiele zostało. Przed przyszłą zimą wolałbym nie ryzykować.
Ktos przerabiał ASO w tej kwestii? Robić to w mazdzie? Czy szukać gdzieś indziej?
Smart top, koło, prokit, wydech
Edit: to ja też przy okazji zapytam. Seryjnie auto było zapaćkane jakimś woskiem na podwoziu. Przed zimą pytałem ASO o zabezpieczenie: mówili że jest ok. Po zimie, na wiosennym przeglądzie też że jest ok. Jak na moje oko z tego zabezpieczenia niewiele zostało. Przed przyszłą zimą wolałbym nie ryzykować.
Ktos przerabiał ASO w tej kwestii? Robić to w mazdzie? Czy szukać gdzieś indziej?
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Poszło, jak obiecałem, PW.
Nie mogę typa znaleźć, a mam do niego tylko numer (nie zadzwonię: hej, działasz? Koledzy pytali o ceny ).
Jak ktoś chce - podeśle, choć uprzedzam ponownie - nie była to folia bezbarwna, było to 3 lata temu i nie było to w dużej firmie ze stroną na fb czy nawet danymi na google (choć, jak napisałem w PW - Kokona też nigdzie nie znajdziesz, co nie znaczy, że chłop się nie zna na robocie - po prostu nie musi siebie promować).
Wracając do podwozia...
Ja mam ograniczone zaufanie do ASO.
Widziałem prace takich serwisów od zaplecza nie raz i ... no właśnie.
Nie ryzykowałbym. Podjechałem do jakiegoś eksperta od zabezpieczeń, najlepiej takiego z rekomendacjami i niech oceni. Koszt nie jest duży vs. potencjalna korozja. Jeszcze nie wiemy, jak Mazda poradziła sobie z tym problemem w eNDekach, ale nie ryzykowałbym własną furą, by się przekonać. Niech ci co na firmę wyleasingowali i oddają po 3 latach testują
Nie mogę typa znaleźć, a mam do niego tylko numer (nie zadzwonię: hej, działasz? Koledzy pytali o ceny ).
Jak ktoś chce - podeśle, choć uprzedzam ponownie - nie była to folia bezbarwna, było to 3 lata temu i nie było to w dużej firmie ze stroną na fb czy nawet danymi na google (choć, jak napisałem w PW - Kokona też nigdzie nie znajdziesz, co nie znaczy, że chłop się nie zna na robocie - po prostu nie musi siebie promować).
Wracając do podwozia...
Ja mam ograniczone zaufanie do ASO.
Widziałem prace takich serwisów od zaplecza nie raz i ... no właśnie.
Nie ryzykowałbym. Podjechałem do jakiegoś eksperta od zabezpieczeń, najlepiej takiego z rekomendacjami i niech oceni. Koszt nie jest duży vs. potencjalna korozja. Jeszcze nie wiemy, jak Mazda poradziła sobie z tym problemem w eNDekach, ale nie ryzykowałbym własną furą, by się przekonać. Niech ci co na firmę wyleasingowali i oddają po 3 latach testują
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Co do zabezpieczenia, to ja po nocach spać nie mogę. W moim ND jest wszystko idealnie (tylko opony zbyt przyczepne, ale to się zmieni), za niecałe 2 tygodnie wielki renomowany warsztat będzie robił pełną konserwację (przekonuje mnie np wielogodzinne wygrzewanie w profesjonalnej lakierni). A co jeśli przy okazji wyłamią jakieś plastiki i będę miał efekt samochodu powypadkowego - co wybój, to symfonia plastików?
Wszyscy mówią o Arturze z Kempna i pewnie bym go wybrał, choć to dla mnie daleko i na dodatek po autostradzie/drodze ekspresowej (czyli 5 h w samochodzie na beznadziejnej dla mx5 drodze), ale czy miałby czas w sobotę i czy zrobiłby to jednego dnia - z tego co widzę, zakładam odpowiedzi nie/nie (jest oblegany). I stąd myślę, że poświęcam się dla dobra klubu. Taki mały off topic.
Co do ASO to zależy, kolega kupił nową 6 w takim, z którego korzystam, i z nałożonego zabezpieczenia jest bardzo zadowolony. Do tego nikt się nie przyczepi o gwarancję - miałem problem z obluzowanymi osłonami wydechu (rezonans) i ASO stwierdziło, że to przez firmę zewnętrzną robiącą konserwację woskiem - dogadaliśmy się, ale szczerze to nie mam pewności czyja to była wina.
Wszyscy mówią o Arturze z Kempna i pewnie bym go wybrał, choć to dla mnie daleko i na dodatek po autostradzie/drodze ekspresowej (czyli 5 h w samochodzie na beznadziejnej dla mx5 drodze), ale czy miałby czas w sobotę i czy zrobiłby to jednego dnia - z tego co widzę, zakładam odpowiedzi nie/nie (jest oblegany). I stąd myślę, że poświęcam się dla dobra klubu. Taki mały off topic.
Co do ASO to zależy, kolega kupił nową 6 w takim, z którego korzystam, i z nałożonego zabezpieczenia jest bardzo zadowolony. Do tego nikt się nie przyczepi o gwarancję - miałem problem z obluzowanymi osłonami wydechu (rezonans) i ASO stwierdziło, że to przez firmę zewnętrzną robiącą konserwację woskiem - dogadaliśmy się, ale szczerze to nie mam pewności czyja to była wina.
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
kilka dni temu mialem okazje polezec pod ND2 przy pierwszej zmianie oleju (oj panie co tam sie dzialo w tym szlamie po 4 tysiacach km... ...mysle ze warto wymienic po dotarciu).
Co do tego zabezpieczenia aplikowanego w europie po zjechaniu ze statku to jest to zrobione po calosci jak leci jakims woskowym srodkiem, ktory strasznie lapie kurz brud (ciekawe czy od tego syfu nie rozwinie sie szybciej korozja...) - najlepsze ze malowane calosci, lacznie z amortyzatorami, felgami, wewnetrzna strona opon, aluminiwymi i plastikowymi czesciami.
"Panie Heniu maluj pan mnie tu te auta co przyjechaly, jak zwykle po calosci, bo klienci mowia ze zrdzewieja - nie zalowac wosku, po alumelinium tez! - niech wiedza ze bylo malowane, w koncu rzecznik prasowy Mazda Polska na internetach obiecywal ze jest dodatkowe zabezpieczenie..."
Zanim zabierzemy sie za profesjonalne zabezpieczenie wieksza prace trzeba bedzie wykonac na zdjecie tego g....
Co do tego zabezpieczenia aplikowanego w europie po zjechaniu ze statku to jest to zrobione po calosci jak leci jakims woskowym srodkiem, ktory strasznie lapie kurz brud (ciekawe czy od tego syfu nie rozwinie sie szybciej korozja...) - najlepsze ze malowane calosci, lacznie z amortyzatorami, felgami, wewnetrzna strona opon, aluminiwymi i plastikowymi czesciami.
"Panie Heniu maluj pan mnie tu te auta co przyjechaly, jak zwykle po calosci, bo klienci mowia ze zrdzewieja - nie zalowac wosku, po alumelinium tez! - niech wiedza ze bylo malowane, w koncu rzecznik prasowy Mazda Polska na internetach obiecywal ze jest dodatkowe zabezpieczenie..."
Zanim zabierzemy sie za profesjonalne zabezpieczenie wieksza prace trzeba bedzie wykonac na zdjecie tego g....
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2145
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Pewnie ta sama ekipa co eksportowe Tarpany w UK poprawiała dziesiąt lat temuAaaA pisze: ↑18 lip 2019, 6:49kilka dni temu mialem okazje polezec pod ND2 przy pierwszej zmianie oleju (oj panie co tam sie dzialo w tym szlamie po 4 tysiacach km... ...mysle ze warto wymienic po dotarciu).
Co do tego zabezpieczenia aplikowanego w europie po zjechaniu ze statku to jest to zrobione po calosci jak leci jakims woskowym srodkiem, ktory strasznie lapie kurz brud (ciekawe czy od tego syfu nie rozwinie sie szybciej korozja...) - najlepsze ze malowane calosci, lacznie z amortyzatorami, felgami, wewnetrzna strona opon, aluminiwymi i plastikowymi czesciami.
"Panie Heniu maluj pan mnie tu te auta co przyjechaly, jak zwykle po calosci, bo klienci mowia ze zrdzewieja - nie zalowac wosku, po alumelinium tez! - niech wiedza ze bylo malowane, w koncu rzecznik prasowy Mazda Polska na internetach obiecywal ze jest dodatkowe zabezpieczenie..."
Zanim zabierzemy sie za profesjonalne zabezpieczenie wieksza prace trzeba bedzie wykonac na zdjecie tego g....
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Mnie też przy kupnie przekonywali jak to zabezpieczają przed transportem i potem jeszcze po transporcie, ale i tak jeżdżę do Krowna. Wydaje się działać, tylko trzeba powtarzać co roku. Coś za coś.
No i ten dreszczyk emocji jak dostajesz dym spod maski na dojeździe do domu
I koniecznie, jakbyś się decydował na Krowna, pamiętaj żeby po wyjechaniu z zakładu parę razy zahamować żeby się tarcze wytarły Inaczej możesz się nieprzyjemnie zdziwić na dojeździe do skrzyżowania.
No i ten dreszczyk emocji jak dostajesz dym spod maski na dojeździe do domu
I koniecznie, jakbyś się decydował na Krowna, pamiętaj żeby po wyjechaniu z zakładu parę razy zahamować żeby się tarcze wytarły Inaczej możesz się nieprzyjemnie zdziwić na dojeździe do skrzyżowania.
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
albo 10 czy 15zl zainwestowac w preparat do odtluszczania tarcz i szmatke:))) - w teorii rozpuszczalnik tez dziala, tyle ze moze tez niszczyc klocki:DTerminatorPi pisze: ↑18 lip 2019, 9:00I koniecznie, jakbyś się decydował na Krowna, pamiętaj żeby po wyjechaniu z zakładu parę razy zahamować żeby się tarcze wytarły Inaczej możesz się nieprzyjemnie zdziwić na dojeździe do skrzyżowania.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
Ja testuje. Dam znać. Na razie po jednej słonej zimie widzę normalne wykwity na elementach zawieszenia. Jak w każdym innym samochodzie który mam. Nie zabezpieczałem i nie będę. Myślę że potrzymam ten egzemplarz parę lat więc na bierząco mogę dawać znać czy coś się dzieje.
Podobnie z olejem. Zmieniam na fabryczny co 16000 - 18000km i nie wymieniałem "po dotarciu". Zobaczymy jaki to ma wpływ.
Co do folii. Nie wiem czy ładniej bo nie lubię ultra czystych samochodów. Znaczy lubię ale nie swoje. Nie mam czasu ani chęci na cotygodniowe pucowanie a nikt mi nie powie że mając ceramikę myje się samo (miałem, sprawdziłem). Koszt folii jest totalnie nieadekwatny do wartości ND. Rozumiem auto za pół bańki i więcej ale 100k a folia 5 tysięcy (nie wiem gdzie można okleić auto, nawet tej wielkości za 2-3 tyś) to się zwyczajnie nie spina. Zwłaszcza że folia wieczna nie jest...
Podobnie z olejem. Zmieniam na fabryczny co 16000 - 18000km i nie wymieniałem "po dotarciu". Zobaczymy jaki to ma wpływ.
Co do folii. Nie wiem czy ładniej bo nie lubię ultra czystych samochodów. Znaczy lubię ale nie swoje. Nie mam czasu ani chęci na cotygodniowe pucowanie a nikt mi nie powie że mając ceramikę myje się samo (miałem, sprawdziłem). Koszt folii jest totalnie nieadekwatny do wartości ND. Rozumiem auto za pół bańki i więcej ale 100k a folia 5 tysięcy (nie wiem gdzie można okleić auto, nawet tej wielkości za 2-3 tyś) to się zwyczajnie nie spina. Zwłaszcza że folia wieczna nie jest...
Coś w tym jest. Porszawke czy inne lambo może i warto. Ja nie znalazłem nic za 5k nawet, jedynie full front można zrobić. Całe auto za dyszkę. To się faktycznie w żaden sposób nie opyla.
W kwestii ceramiki czy zapezpieczenia przed rdzą jeżeli ktoś ma namiar w północnej częsci kraju to bardzo proszę o PW
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2145
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Ceramika, tanio: http://hgmonster.pl/kontakt/ tyle, że ja korzystałem jak się to mieściło na Dolnych Młynach
Jak chodzi o zabezpieczenie podwozia, niegdyś dobrą opinię miał: http://www.zuchowski.com.pl/
Uzupełnienia przetartej podłużnicy w mojej NB robił: https://goo.gl/maps/ZJt2HKqZBwXLdBzK9 ale z ND bałbym się tam jechać
Może napisz do erbi2222 - ma jakiś fajny warsztat w Gdyńskim Meksyku.
A tak wogóle to wpadnij się przywitać na Skwer.
- MMRS
- Donator
- Posty: 1819
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
We własnym zakresie robić i tyleM4rc1nnn pisze: ↑18 lip 2019, 14:04Coś w tym jest. Porszawke czy inne lambo może i warto. Ja nie znalazłem nic za 5k nawet, jedynie full front można zrobić. Całe auto za dyszkę. To się faktycznie w żaden sposób nie opyla.
W kwestii ceramiki czy zapezpieczenia przed rdzą jeżeli ktoś ma namiar w północnej częsci kraju to bardzo proszę o PW
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Odświeżam temat.
Mam możliwość kupienia mx5 nd rf z 2018 i zarejestrowana w 2018 w czerwcu z przebiegiem 2000km za 100k brutto w wersji skyfreedom, + pakiet recaro (bilsteiny i rozporka) + wszystkie dokładki (piękne są) i wydech akcesoryjny (bastuck).
VS.
2019 skyenergy za salonowe 109 k (pewnie uda mi się zejść do 103-105 k)
Z moją NA mam romans juz 5 lat. Kompleksowo ją w tym roku odrestaurowałem i jak to zrobiłem stwierdziłem ze potrzebuje zmiany a NA idzie spać do garażu na kilka lat. (viewtopic.php?f=22&t=15654&p=499231#p499231)
Potrzebuje auta na gwarancji z którym przez kolejne dwa lata na gwarancji nic nie będę robił.
Mimo to cały czas myśle o tym co tu napisaliście i jeśli zacznę je modyfikować (jak się skończy gwarancja ) bo nie ma co ukrywać tak się to skończy mam wrażenie ze wydech ,dolot i strojenie które dadza mi +15koni do tych 160 powinno wystarczyć.
Poprawcie mnie jeśli się mylę albo wyyprowadzcie z błędu abym poczekał jeszcze pół roki za ND Rf 2019 za takie pieniądze.
ps. Nie biorę innej ewentualności niż RF ale jedyne co mnie martwi to że przy moim wzroście (186cm) mam siedząć na Recaro jakieś 3 cm od czubka głowy do dachu.
Mam możliwość kupienia mx5 nd rf z 2018 i zarejestrowana w 2018 w czerwcu z przebiegiem 2000km za 100k brutto w wersji skyfreedom, + pakiet recaro (bilsteiny i rozporka) + wszystkie dokładki (piękne są) i wydech akcesoryjny (bastuck).
VS.
2019 skyenergy za salonowe 109 k (pewnie uda mi się zejść do 103-105 k)
Z moją NA mam romans juz 5 lat. Kompleksowo ją w tym roku odrestaurowałem i jak to zrobiłem stwierdziłem ze potrzebuje zmiany a NA idzie spać do garażu na kilka lat. (viewtopic.php?f=22&t=15654&p=499231#p499231)
Potrzebuje auta na gwarancji z którym przez kolejne dwa lata na gwarancji nic nie będę robił.
Mimo to cały czas myśle o tym co tu napisaliście i jeśli zacznę je modyfikować (jak się skończy gwarancja ) bo nie ma co ukrywać tak się to skończy mam wrażenie ze wydech ,dolot i strojenie które dadza mi +15koni do tych 160 powinno wystarczyć.
Poprawcie mnie jeśli się mylę albo wyyprowadzcie z błędu abym poczekał jeszcze pół roki za ND Rf 2019 za takie pieniądze.
ps. Nie biorę innej ewentualności niż RF ale jedyne co mnie martwi to że przy moim wzroście (186cm) mam siedząć na Recaro jakieś 3 cm od czubka głowy do dachu.
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Ja zdecydowałem się na 2019 jak już pewnie widziałeś.
Już jestem po odbiorze
Mój wzrost to 183 i nie czuję się w niej zbyt komfortowo, to małe auto i przy Twoim wzroście regulacja kiery może być nieoceniona, ale najlepiej przymierz się u dealera jak masz możliwość. Co do wersji mam SkyPassion i w sumie nie wiem po co... aha bo SkyEnergy nie idzie dostać tak szybko.
Modów nie planuje, więc się nie wypowiem. Zostaję na kozie bo drogi są jakie są, poza tym muszę jakoś po tych wertepach na działkę dojechać i nie tylko. Może za kilka lat jak Miata nie będzie moją "daily" to coś pozmieniam.
Jeżeli chodzi o moje doświadczenie z RFką to bardzo fajnym dodatkiem będą... słuchawki Sony WH-1000XM3 lub Bose Quietcomfort 35 bo to co się dzieje powyżej 80 km/h to (dla mnie) trudno opisać... idzie ku*** ogłuchnąć! Mam tutaj porównanie do innego auta, gdzie dach składa się w 100% do bagażnika i komfort jazdy jest znacznie lepszy przy większych prędkościach więc zakładam, że przy ST w tym temacie absolutnie wygrywa. Nie zamieniłbym RFa na ST jeżeli byś chciał o to zapytać, ale ma swoje minusy... oprócz ceny
Już jestem po odbiorze
Mój wzrost to 183 i nie czuję się w niej zbyt komfortowo, to małe auto i przy Twoim wzroście regulacja kiery może być nieoceniona, ale najlepiej przymierz się u dealera jak masz możliwość. Co do wersji mam SkyPassion i w sumie nie wiem po co... aha bo SkyEnergy nie idzie dostać tak szybko.
Modów nie planuje, więc się nie wypowiem. Zostaję na kozie bo drogi są jakie są, poza tym muszę jakoś po tych wertepach na działkę dojechać i nie tylko. Może za kilka lat jak Miata nie będzie moją "daily" to coś pozmieniam.
Jeżeli chodzi o moje doświadczenie z RFką to bardzo fajnym dodatkiem będą... słuchawki Sony WH-1000XM3 lub Bose Quietcomfort 35 bo to co się dzieje powyżej 80 km/h to (dla mnie) trudno opisać... idzie ku*** ogłuchnąć! Mam tutaj porównanie do innego auta, gdzie dach składa się w 100% do bagażnika i komfort jazdy jest znacznie lepszy przy większych prędkościach więc zakładam, że przy ST w tym temacie absolutnie wygrywa. Nie zamieniłbym RFa na ST jeżeli byś chciał o to zapytać, ale ma swoje minusy... oprócz ceny
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
niestety nad RF chyba nikt sie nie pochylil i nie analizowal oplywow przy otwartym dachu w tunelu aerodynamicznym, mozliwe ze custom windshot cos poprawi ale mysle ze niewiele, pamietam ze jak porownywalem kiedys inna targe do tego samego auta z softopem to targa zawsze byla glosniejsza (ale moze to bylo subiektywne)...M4rc1nnn pisze: ↑14 sie 2019, 8:31Jeżeli chodzi o moje doświadczenie z RFką to bardzo fajnym dodatkiem będą... słuchawki Sony WH-1000XM3 lub Bose Quietcomfort 35 bo to co się dzieje powyżej 80 km/h to (dla mnie) trudno opisać... idzie ku*** ogłuchnąć! Mam tutaj porównanie do innego auta, gdzie dach składa się w 100% do bagażnika i komfort jazdy jest znacznie lepszy przy większych prędkościach więc zakładam, że przy ST w tym temacie absolutnie wygrywa. Nie zamieniłbym RFa na ST jeżeli byś chciał o to zapytać, ale ma swoje minusy... oprócz ceny
sporo jezdze top-down, mimo ze mx-5 uzywam calorocznie (mocno rozwazalem RF, bo w teorii bardziej praktyczny) to wiatr dosc mocno mnie przekonal do szmacianego dachu (ktory i tak pechowo mi cos ostatnio halasuje przy pewnych predkosciach... ...ironia losu:) ).
do tego wydaje mi sie ze w RF dach jest o pare centymetrow nizej niz w ST (pewnie ktos juz to zbadal i dokladnie zmierzyl), dla mnie nie ma to znaczenia ale mysle ze od wzrostu 180cm to mimo regulowanej w obu plaszczyznach kierownicy w ND2 RF moze byc trudno znalezc dobra pozycje za kierownica.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Słuchawki Sony mam są super !
Od 5 lat mam tak głośno w swojej ze wszystko jest cichsze i bardziej komfortowe.
Mam 186cm co trzeci dzień odwiedzam salon Mazdy i czuje się na styk. Nie ma tragedii
Poza tym. Nie mam wyjścia
Od 5 lat mam tak głośno w swojej ze wszystko jest cichsze i bardziej komfortowe.
Mam 186cm co trzeci dzień odwiedzam salon Mazdy i czuje się na styk. Nie ma tragedii
Poza tym. Nie mam wyjścia
- MMRS
- Donator
- Posty: 1819
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Zapraszam do mnie, jeżeli chcesz docenić jaki komfort jazdy względem dźwięku u Ciebie panujeM4rc1nnn pisze: ↑14 sie 2019, 8:31Ja zdecydowałem się na 2019 jak już pewnie widziałeś.
Już jestem po odbiorze
Mój wzrost to 183 i nie czuję się w niej zbyt komfortowo, to małe auto i przy Twoim wzroście regulacja kiery może być nieoceniona, ale najlepiej przymierz się u dealera jak masz możliwość. Co do wersji mam SkyPassion i w sumie nie wiem po co... aha bo SkyEnergy nie idzie dostać tak szybko.
Modów nie planuje, więc się nie wypowiem. Zostaję na kozie bo drogi są jakie są, poza tym muszę jakoś po tych wertepach na działkę dojechać i nie tylko. Może za kilka lat jak Miata nie będzie moją "daily" to coś pozmieniam.
Jeżeli chodzi o moje doświadczenie z RFką to bardzo fajnym dodatkiem będą... słuchawki Sony WH-1000XM3 lub Bose Quietcomfort 35 bo to co się dzieje powyżej 80 km/h to (dla mnie) trudno opisać... idzie ku*** ogłuchnąć! Mam tutaj porównanie do innego auta, gdzie dach składa się w 100% do bagażnika i komfort jazdy jest znacznie lepszy przy większych prędkościach więc zakładam, że przy ST w tym temacie absolutnie wygrywa. Nie zamieniłbym RFa na ST jeżeli byś chciał o to zapytać, ale ma swoje minusy... oprócz ceny