Cześć,
a tak wklejam jakby ktoś był ciekawy czasy z ostatniej podróży zmierzone przez dragy - coś pokroju racelogic itp. a więc dokładny pomiar na bazie gps 10hz. Pomiary przy 24 stopniach.
0-100 6,29s - wyszedł czas katalogowy. Wynik jak najbardziej do powtórzenia, fakt, że trzeba się trochę przyzwyczaić, na starcie kręciłem się bliżej 7s, a kolega jak spróbował to nawet sporo ponad 7s ale trochę treningu i teraz już jest dobrze. Czas myślę godny małego autka i można też mocniejsze auta w razie czego postraszyć.
100-200 - tutaj jest cięższy temat, pierwszy pomiar na nierównym terenie chociaż można powiedzieć, że jakoś się to zniosło bo końcówka sporo pod górkę a przy drugiej próbie równo, ale znowu kontrola trakcji przy obu zmianach biegu pokazywała się na blacie i widać nawet po niebieskiej kresce od prędkości lekkie spadki przy zmianach. Nie mam pojęcia czemu kontrola trakcji dawała o sobie znać gdzie przy pierwszej próbie nie było problemu z tym.
[ND2] Realne przyśpieszenie 0-100, 100-200
Moderator: Moderatorzy
- ace
- Donator
- Posty: 565
- Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wrocław
Lepiej niż NC z wałkami i mapą. Trochę w szoku jestem.
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
Przygórze - Twój dom w Kotlinie Kłodzkiej. Pośmigamy razem?
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Przed 100 kmh zmieniłeś bieg na 3?
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Przed 100 kmh zmieniłeś bieg na 3?
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Dlatego zapytałem, bo ewidentnie tam ta zmiana jest - czyli jednak 7500 na 2 nie odbiera prawa jazdy w zabudowanym w ND2? Z tego co pamiętam licznikowe 100 kmh się osiągało, ale licznik w mx5 przekłamuje o około 5 kmh gdy sprawdzałem z GPS przy 100 kmh.
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
predkosciomierz w ND/ND2 na stockowych 205/45 R17 przeklamuje o okolo 5%, prawdziwa 100 to jakies 105 ze wskaznikow
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
Tak, trzeba wrzucić 3 bieg by osiągnąć 100kmh. Jeśli chodzi o przekłamanie to u mnie by osiągnąć 100kmh trzeba na liczniku zrobić 104kmh.