10 paź 2016, 9:20
chyba nie warto. lepiej dolozyc nawet te 200zl ale miec nowa opone z nowej serii.warto poczytac testy i wybrc najlepsze na rynku. roznica w cenie zadna, a stare opony zawsze trzymaja duzo gorzej niz nowe chocby mialy taka sama wysokosc bieznika. nie liczy sie stan bieznika a ilosc nagrzan gumy. im ich wiecej tym opona twardsza, a przyczpenosc jej mniejsza.
ogolnie rzecz biorac sprzedaz uzywanych opon za cene 80% nowej to najwiekszy wkret na jaki mozna nabrac chyba kupujacego. uzywana opona chocby miala stan beiznika 90% nie jest warta wiecej jak 50% ceny nowej (bo moze miec ukryte bable ktorych nie widac na pcozatku, gwozdz ktorego nie widac, moze byc przegrzana przy stopkach, zle byc przechowywana w minusowych temperaturach przez co opona straci 30% przyczepnosci wyjsciowej itd). nie warto.warto kupic nowa i sprzedac po roku, dwoch opone jak nowa nieswiadomym uzytkownikom.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2024r: 12,394 moc kolo 300KM, 32 stopnie
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód