losc autostrad w Polsce nie ma dla mnie znaczenia.
Nie jesteś jedyną osobą która chciałaby zarejestrować auto z kierownicą po prawej stronie..Wyobraź sobie, że nie wszyscy jeżdżą tam gdzie ty.
lepszy nie lepszy.. do wszystkiego idzie się przyzwyczaić i raczej to, czyja ręka jest sprawniejsza nie ma znaczenia..siedzę po lewej, więc biegi zmieniam prawą.. w anglii byłoby na odwrót
Skrzynia,komplet sprzęgła, pewnie zamach..reszta to pierdoły typu wysprzęglik, pedał itp..z dzień roboty..co do formalności.. skrzynia jest elementem wymiennym, tak jak każda inna..jakbyś ktoś ją od Ciebie kupił kiedyś, i by sobie wklepał vin do dekodera, to by zobaczył, że seryjnie był automat..i tyle
Co jest dla was istotne w MX5 a co nie ma znaczenia?
Żeby była sprawna Dla mnie podstawą było żeby była jakaś ucywilizowana, czyli z absem, szybami w prądzie i ze wspomą..reszta mi dynda, bo wszystko można dokupić lub wymienić, a mojej wizji wnętrza w sprzedaży nie było WIęc narazie jest oryginał..Jak szukałem swojej to w nosie miałem co ma..ważne było by miała elektryczne szyby, bo bez to trochę siara w roadsterze
I to nie sa biedne kraje ani zacofane.
Chyba zapomniałeś o indiach, Indonezji, Tajlandii, kilku krajach w Afryce i pare innych biednych by się znalazło Ogólnie rzecz biorąc głównie kolonie Brytyjskie oraz poboczne.. Jeśli chodzi o polskę to z historii jestem raczej mierny, jednak o ile dobrze pamiętam to ruch prawostronny obowiązywał w zaborze austriackim. W europie ogólnie to Rzymianie chyba też śmigali po lewej stronie..
No a co do kupna..wg mnie utrudniasz sobie życie..no ale cóż.. twoje rybki, twoje akwarium...W polsce kupujesz z kierownicą po normalnej stronie kupujesz ubezpieczenie za 600zł, przylatujesz do polski, robisz przegląd na rok za 100zł i śmigasz.. a ty z kamerkami i ubezpieczeniami czasowymi wydziwiasz.. no ale rób jak chcesz, ja tego dalej nie rozumiem