Toyota 86 - Roadster ??

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mac
Posty: 2281
Rejestracja: 04 sty 2013, 22:51
Model: NA
Wersja: Jedyna taka
Lokalizacja: Warszawa

27 sie 2013, 11:26

Ej no o co chodzi? Moim zdaniem fajno, ja też bym chciał się przejechać F1 :>
A co do GT86 w wersji z dachem czy bez to dołożę swoje 3 grosze, co by OT nie było. Osobiście w tym przypadku wolałbym wersję z dachem - jak samochód od początku nie był robiony na cabrio to nie będzie mógł wykorzystać 100% swoich możliwości, bo będzie trochę na siłę przeprojektowany na cabrio, tak mi się wydaje. Niemniej jednak wśród tych wszystkich ferrari, gt-r'ów, czy choćby aut jak M3, wydaje mi się, że GT86/BR-Z/FR-S zostało wykonane tak, aby dawać multum radości z jazdy. Większa moc, w tym wypadku (choć czytałem, że chcą wprowadzić silnik 2.5 B4 250KM) mogłaby popsuć cały zamysł. Auto ma wąskie opony, elektoniki tyle co potrzeba i doskonały rozkład masy. Do tego wygląda kozacko, jak dobre japońskie coupe - długi przód i ścięta dupa :> A za cenę 100 tysięcy może sobie na nią pozwolić znacznie większa liczba osób. Podejrzewam, że powtórzyłem to co już było, ale trudno, zawsze można usunąć, a nie chciało mi się całego wątku przeglądać :D
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae

Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
Meanmachine
Posty: 844
Rejestracja: 27 lip 2011, 1:06
Model: NB FL
Lokalizacja: Poznań

27 sie 2013, 12:13

Mac, nic dodać nic ująć... czujemy ten sam klimat :cool:

Tez obawiam sie ze bedzie to bardziej CABRIO niz roadster (chodzi o konstrukcje i sztywnosc nadwozia). Ciekawe tez jak to sie odbije na masie auta (wiecej czy mniej?) I kolejna sprawa, ciekawe ile tysi trzeba bedzie doplacic za mozliwosc zlozenia dachu ...
B4ndit
Posty: 157
Rejestracja: 20 mar 2012, 19:10
Model: Inny
Wersja: BMW M2, ex NCFL
Lokalizacja: Katowice/Warszawa/Berlin

27 sie 2013, 16:12

Mocy może i brakuje, ale to pewnie zawsze można powiedzieć. Jak brakuje mocy, to jest sporo mocniejszych aut do wybory (Nissan 370z, BMW 128i/328i/335i, Mercedesy, sporo Muscle Carów i pewnie sporo innych). To że droższych to inna sprawa i pewnie o tym zapominasz arturo_tiburon. Trzeba porównywać osiągi auta w porównaniu do jego ceny i co konkurencja oferuje za takie pieniądze.
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

30 sie 2013, 2:00

ależ drogie panie napiszę jeszcze raz naprawdę ja nie mam problemu z faktem ,że wam to auto zdejmuje matki przez głowę tylko na litość Boską zaakceptujcie fakt , że są ludzie, którzy mają inaczej. ok?


Co do wydawania kasy +130k na auto to niestety żaden z moich znajomych który ma wolną kasę wybierając auto na które ma wydać 130k minimum nie poszedl by w to cudo ....zrobiłem ankiete bo już samo sobie nie wierzyłem i w kolejności popularności wydali by +130k na mocnego SUV w dieslu/benzynie (Tuareg zwykle albo prosiak), prosiaka w wersji typowej, gwiazdę w wersji róznej i nikt nawet nie słyszał o tym cudzie o którym dyskutujemy. I tera najważniejsze - próba respondentów to men, 35-45, właściciele firm, niezależne stanowiska w korporacjach, lekarze, prawnicy, niestety tylko 2 panie mi się zmieściły do ankiety ;-)
[/list]
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

30 sie 2013, 2:35

MX-5 wobec tego też nie zdejmuje majtek. Prawie milion nabywców jest w błędzie? GT86 jest podobne, tylko z dachem (na razie), troszkę mocniej, troszkę szybciej, troszkę drożej. Miata przez to, że ma obcięty dach, w podstawowych wersjach ląduje też często między innymi w ręce kobiet, z tym autem tak nie będzie. Szczerze, jakbym miał 100k, to też bym nie kupił nowej MX-5, a szukałbym Caymana/Boxstera/911 albo jeszcze czegoś innego. Ktoś jednak te auta kupuje nowe. Zazwyczaj nie w PL :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4618
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

30 sie 2013, 8:29

fifomaniak pisze:Ktoś jednak te auta kupuje nowe.

i cale szczescie bo dzieki temu mozemy kupowac uzywki :mrgreen:

GT86 w EU ma cene z sufitu ale coz poradzic, taka polityka ...
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
dj_tomek
Posty: 4
Rejestracja: 20 sie 2013, 21:59
Lokalizacja: Poznań/Koszalin

30 sie 2013, 14:50

arturo_tiburon, już pisałem posta aby odpowiedzieć na Twojego ale przestałem...to nie ma sensu :ryjezesmiechu:
offthe
Posty: 1178
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:47
Model: NA
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

30 sie 2013, 15:16

arturo_tiburon pisze: to niestety żaden z moich znajomyc

Ale polska jest biedna, więc twój argument o kwocie leży. Ludzie wydają masę kasy na wszelakiej maści zabawki, a twoi znajomi jak większość ludzi za takie pieniądze chce kupić duże auto, bo 130tysięcy to jest dużo. Ja też bym czegoś takiego nie kupił. Bo jest zdziebko nijakie, a za 130tysi nijakie znaczy beznadziejne. Ta kwota jest dla ludzi, którzy np mogą sobie pozwolić na kupowanie nowego motocykla za 80tysięcy, albo innych takich.. To tylko w Polsce ludzie nie kupują czego chcą, tylko to co muszą. Za granicą jest zdziebko inaczej, bo jest więcej pieniędzy na pierdoły...

Auto wg mnie.. mało męskie. Tak, wiem, że miata też specjalnie męska nie jest, ale nie ma dachu, a wersja cabrio w tym aucie do mnie nie przemawia.
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

30 sie 2013, 22:08

offthe pisze:To tylko w Polsce ludzie nie kupują czego chcą, tylko to co muszą.


Powiedział właściciel MX-5 do innych właścicieli MX-5 :)
Awatar użytkownika
marrazz
Posty: 512
Rejestracja: 27 paź 2012, 21:39
Model: NB
Wersja: NR-Limited
Lokalizacja: London

31 sie 2013, 8:29

ja was panowie nie rozumiem... jeden narzeka ze 200km w stosunkowo lekkim RWD to malo i woli CX-7, inny ze auto nie meskie, jeszcze ktos ze tylko wyglada... no i pewnie cala masa innych marud by sie znalazla...

Panowie i Panie... jezdzicie sami japonskim lekkim RWD do ku*** nedzy! w czasach gdzie "krulem" szos jest (przepraszam, musze) smierdzacy VAG w tedeiku tfu! gdzie 90% aut na drodze to nudne przednionapedowki. jako ludzie kochajacy (podobno) samochody kultowe (jakim jest MX5) na pojawienie sie kolejnego lekkiego japonskiego RWD, powinniscie sie cieszyc!

pomijam wzgledy wygladu czy mocy, bo to sa subiektywne odczucia... spytajcie Przygonskiego czy GT86 seryjna jedzie? on ma 1000hp w GT86 :shock:

w sumie podobnym autem jest Hyundai Genesis Coupe.... wszyscy go myla z Tiburonem (o ironio)... a to naprawde fajne auto...

i moim zdaniem, gdybym mial kupowac nowe auto dla siebie majac juz jakies rodzinne, pomyslalbym wlasnie o tych dwoch autach, jak rowniez o MX5 itd...

bez odbioru. peace

Obrazek
NB'00 - było
NB'00 NR-Limited - jest

Abbey Motorsport
Mały Książe
Posty: 2983
Rejestracja: 14 maja 2011, 15:02
Lokalizacja: Planeta B-612

31 sie 2013, 11:58

dokładnie tak, 100 procent, dziękuję, że ktoś podziela moje zdanie! :)
offthe
Posty: 1178
Rejestracja: 25 lut 2012, 23:47
Model: NA
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

31 sie 2013, 20:21

Kurak pisze:Powiedział właściciel MX-5 do innych właścicieli MX-5

:D no jo, ale akurat emiks jest dość tani, i ma się nijak do nowej zabawki za 130 kafli..

marrazz pisze: powinniscie sie cieszyc!

Mnie to tam akurat dynda.. tak jak dynda mi np skyline czy supra, bo w ogóle mnie nie jara..
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
Awatar użytkownika
marrazz
Posty: 512
Rejestracja: 27 paź 2012, 21:39
Model: NB
Wersja: NR-Limited
Lokalizacja: London

31 sie 2013, 22:15

mnie tez niezbyt skyline i supra (mkIV) nie obchodza.... ale lepiej ze sa, niz by ich nie bylo.
jako fan japonskiej motoryzacji siesze sie, ze skosnoocy nie odpuszczaja klasykow, lub tworza nowe auta w klasycznej konwencji.

ps. co do dyndania, to sie nie wypowiem, to nie forum libido.pl
NB'00 - było
NB'00 NR-Limited - jest

Abbey Motorsport
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4618
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

01 wrz 2013, 9:38

offthe pisze:
Kurak pisze:Powiedział właściciel MX-5 do innych właścicieli MX-5

:D no jo, ale akurat emiks jest dość tani, i ma się nijak do nowej zabawki za 130 kafli.

uzywany tak ale nowka circa 100 tysi kosztuje.

Uzywana GT86 tez kiedys bedzie tania, trzeba byc ciepliwym :smile:
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
B4ndit
Posty: 157
Rejestracja: 20 mar 2012, 19:10
Model: Inny
Wersja: BMW M2, ex NCFL
Lokalizacja: Katowice/Warszawa/Berlin

01 wrz 2013, 14:38

arturo_tiburon pisze:...zrobiłem ankiete bo już samo sobie nie wierzyłem i w kolejności popularności wydali by +130k na mocnego SUV w dieslu/benzynie (Tuareg zwykle albo prosiak)


:glowasciana:

Trzeba porównywać osiągi auta w porównaniu do jego ceny i co konkurencja oferuje za takie pieniądze.


Zdajesz sobie sprawę, że porównujesz Toyotę za ~140 000zł, do SUVów które kosztują 250 000-400 000zł? Przy czym żeby Twój Tuareg odstawił GT-86 spod świateł, to musiałbyś za golasa wydać 330 000zł. A znając cennik opcji Porsche, to pewnie Cayenne S za 450 000zł jest jeszcze względnie słabo wyposażonym autem.

Czy może porównujesz używane auta do nowych? Jeśli tak, to tym bardziej :glowasciana: . Pewnie w przyszłym roku za ~150k będzie można kupić obecną generacje Boxsterów, a obecnie można wszelkie BMW M3/M5, najmocniejsze wersje Z4 lub Mercedesa SLK? I co z tego wynika? Nic...

140 000zł za Tuarega, to pewnie 4-5 letnie auto? To strzelam, że 4-5 letnie GT-86 będzie kosztowało 40-50k zł i taką kwotę jest sens porównywać do Twoich 140k za Tuarega...
Awatar użytkownika
marrazz
Posty: 512
Rejestracja: 27 paź 2012, 21:39
Model: NB
Wersja: NR-Limited
Lokalizacja: London

01 wrz 2013, 15:06

zrob taka "ankiete" na ulicy to 80% osobnikow wymieni jakiegos VAGa, np golfa w tdi, reszta cos francuskiego moze inne niemcy, pewnie z 5% cos z japonii. nikt pewnie nawet nie wymieni nawet mx5...

btw, porownanie gt86 nowego do uzywanego Tuarega w TDi to jak porownanie kawioru do flaków
NB'00 - było
NB'00 NR-Limited - jest

Abbey Motorsport
matpilch
Donator
Donator
Posty: 4239
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
Model: Inny
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

01 wrz 2013, 17:10

ja wam powiem, że jakby mi ktoś wziął NC a dał BRZ to bym się raczej nie pogniewał :mrgreen:
miata lov!
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

01 wrz 2013, 21:07

ależ moi drodzy ..chyba nie jest celem przekonanie wszystkich do jarania się tym czy innym autem , jedni się jarają bardziej inni mniej....jedni mają swoje argumenty inni swoje (nie ważne czy do Was trafiają ;-) - chodzi o dyskusję i nie trzeba naprawdę walić ad persona ....właśnie miałem okazję popatrzeć z bliska na 86 na Ułężu i nawet zobaczyć jak to jedzie ;-) nadal IMHO za agresywnie wygląda w stosunku do mocy ale rozumiem , że tak ma być i chyba już Toyota pracuje nad mocniejszymi silnikami co tylko potwierdza moją teorię , że więcej mocy tam trzeba poniżej link do info - [URL=http://www.worldcarfans.com/113030854943/toyota-gt-86-chief-confirms-supercharged--turbocharged]klik me[/URL] a pod tekstem komentarz który mniej więcej oddaje moje przemyslenia (naprawdę to ja pisałem ;-) wkleję żeby było łatwiej

"IRACERFL1
The main problem I see is that it is cheaply made and very small for any higher market price point. It is not as appealing in the metal as in pictures, with a plain,low,slab sided belt line that is not very contemporary in sophisticated modern design....let's just say a 370Z is an exotic, curvaceous looking thing compared to this. And only for about 15% more $$$. Never mind a much higher quality interior, eons more in standard equipment and interior finish and performance numbers in a different class. This vehicle should have been finished with at least a tad more of design refinement and more power at what is effectively a $30k price of entry. I don't have anything against small cars. A MX5 is special in it's own way and so is an Elise. Those vehicles, in all their spartan ways, manage to feel special and bring something new to the automotive world. This piece from Toyota fails to feel or look special (again, in the metal, pictures does it much more than justice.)
11 March 10, 2013 2:33 pm"

Kochani dyskutujmy, przekonujmy się ale bez emocji PLS, chodzi tylko o samochody ;-) i zobaczcie jak pięknie postrzegają ludzie MX5
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
Schatten
Posty: 319
Rejestracja: 04 lut 2012, 21:07
Model: NB FL
Wersja: silver blues
Lokalizacja: Gdańsk

01 wrz 2013, 21:37

Tomai pisze:
Schatten pisze:hm... Panowie szlachta z Top Gear - szczególnie Jeremy - uznali to auto, w wersji GT - za brzydkie po prostu... Jedynie czym się broni to RWD i 200 KM, jakie dają przyjemność jeżdżącym po torze...


Żeby była ścisłość w temacie....Top Gear nie ograniczyło się jedynie do wypowiedzi na temat urody auta. Toyota GT-86 dostała od Top Gear nagrodę w postaci tytułu auta roku jako autko dające wielką frajdę z jazdy poślizgami i nie tylko w niewygórowanej cenie - porównując np do ceny BMW M135.


B4ndit pisze:Zbliżona, ale istotnie droższa. Coupe kosztuje 130-140 tysięcy. Cabrio będzie pewnie droższe i się zrobi 50% wyższa cena niż MX-5 NC


No wreszcie ktoś o tym wspomniał :!: Toyota będzie po prostu droższa od NC.

_________________________________________________________________________
Dziś oglądałem Top Gear poświęcony wyborom najgorszego auta na świecie ;) Odcinek z roku 2012.
Nota bene - panowie wybrali jeden z modeli Lexusa. Rzeczywiście, koszmarny i wręcz ordynarny design. O właściwościach jezdnych i technice czy też technologii nie mi, maluczkiemu, dyskutować... ;))))

We wspomnianym materiale zaprezentowana była po raz kolejny Toyota, kt. topik ten jest poświęcony. Kolejny raz Jeremy wyraził swój zachwyt nad tą konstrukcją.
Co ciekawe, właściwości jezdne - czytaj: łatwość wprowadzenia auta w drift - przypisuje pan redaktor ;) kołom/oponom rodem z (tfu!) Priusa! Cienkie stosunkowo...
Wspominał, że jedzie 30 km/h i nie ma problemu ze zmuszeniem auta do jazdy bokiem ;)

Hm... idąc za myślą konstruktorów... - może montować w niewysilonych autach na tylnej osi trolleye??? ;)))) Wtedy wszystkie, bez wyjątku, będą dostarczały 'Freude am Fahren' ;)))) - i to bez znaczka BMW na masce. Byłby to uniwersalny slogan ;)
Ale czy o to aby chodzi? By tylko się ślizgać? Czy być po prostu szybkim w zakrętach? :twisted:

tak na marginesie - zastanawia mnie niechęć koleżeństwa do konstrukcji silników TDI ;)
Rozumiem - design większości produktów VW... Ale pewien margines... i to z silnikami dieslowskimi daje ogromne poczucie radości prowadzenia i - wierzcie lub nie ;) - nie daje powodów do komplexów :)

pozdr. serdecznie

J.
Awatar użytkownika
marrazz
Posty: 512
Rejestracja: 27 paź 2012, 21:39
Model: NB
Wersja: NR-Limited
Lokalizacja: London

01 wrz 2013, 21:39

arturo_tiburon, wybacz, ale jakos tak mierzi mnie marudzenie na auto, w tak obecnie rzadkiej konfiguracji jak GT86/BRZ/FR-S... czyli stosunkowo lekkie RWD bez pierdyliona systemow wspomagania dorozkarstwa w Izraelu...

nie wiem czemu porownujesz do tego auta jakiegokolwiek SUVa,przeciez to zupelnie inna liga. kto bedzie chcial kupic SUVa kupi SUWa, a kto zapragnie gt86 tez ja kupi nie myslac o Cayenne.

poza tym prawnicy i lekarze to nie target sprzedarzowy gt86... raczej mlodzi ludzie z zacieciem do tuningu i dynamicznej jazdy. a jak takiemu bedzie maloto zrobi w tym aucie wydech + program i bedzie mial 250KM, albo cos grubiej pomodzi. znajac silniki subaru, to pewnie jest to silnik tuningowalny

oczywiscie, kazdemu wolno miec swoje zdanie, i ja twoje szanuje. ale marudzenie, "ze mocy malo" "ze nie jedzie" to juz mnie wkurza, marudzic to mozna jak sie miesiac po gwarancji uczszelka pod ktoras z glowic wyjdzie przewietrzyc
NB'00 - było
NB'00 NR-Limited - jest

Abbey Motorsport
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

01 wrz 2013, 22:16

Schatten pisze:Hm... idąc za myślą konstruktorów... - może montować w niewysilonych autach na tylnej osi trolleye??? ))) Wtedy wszystkie, bez wyjątku, będą dostarczały 'Freude am Fahren' ))) - i to bez znaczka BMW na masce. Byłby to uniwersalny slogan

Ale czy o to aby chodzi? By tylko się ślizgać? Czy być po prostu szybkim w zakrętach?


Z całym szacunkiem ale bardzo tutaj "spłaszczyłeś" swój tok rozumowania.
Chodzi o to że GT-86 łatwo wprowadzić w poślizg ale i łatwo z niego wyprowadzić ( podobnie jak w MX-5 :smile: ).
I ta "łatwość" daje właśnie frajdę z driftowania nawet przy małych prędkościach ( podobnie jak w MX-5 ), ponieważ auto łatwo daje się kontrolować. Na tym polega jej "fun". Ale nic nie stoi na przeszkodzie aby GT-86 pojechać szybko w zakręcie ponieważ ma tak dobrze zbalansowane zawieszenie które na to pozwala. ( jak MX-5 :wink: )
Pozytywnie na temat Toyoty wypowiadał się również Hołowczyc, Kuba Przygoński a to świadczy na jej plus.

A dodatkowo nie trzeba na takie auto wydawać takiej kwoty jak np. na BMW.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

01 wrz 2013, 22:21

zapeniam Cię że jest tam "perdylion systemów wspomagania" bo inaczej 90% właścicieli za często by leciało bokiem... oczywiście można go wyłączyć ale nie sądzę by więcej niż 10% dotykała tego guzika na dłużej ;-) nawiasem własnie widziałem na własne oczy jak statystyczny użytkownik radzi sobie bez tego "pierdyliona systemów wspomagania"

"poza tym prawnicy i lekarze to nie target sprzedarzowy gt86... raczej mlodzi ludzie z zacieciem do tuningu i dynamicznej jazdy. a jak takiemu bedzie maloto zrobi w tym aucie wydech + program i bedzie mial 250KM, albo cos grubiej pomodzi. znajac silniki subaru, to pewnie jest to silnik tuningowalny"

hmmm wydech i program i 25% kuca więcej z NA? :winner: :winner: :winner: młodzi ludzie wydający +100k mało takich znam chyba, że młodych prawników ;-)

"oczywiscie, kazdemu wolno miec swoje zdanie, i ja twoje szanuje. ale marudzenie, "ze mocy malo" "ze nie jedzie" to już mnie wkurza, marudzic to mozna jak sie miesiac po gwarancji uczszelka pod ktoras z glowic wyjdzie przewietrzyc" - można mieć swoje zdanie ale takie które Ty uznasz za dopuszczalne ;-) BTY a ile masz głowic u siebie ? jakieś V siedzi?

Poważnie, kolego sympatyczny naprawdę zachęcam do dyskusji na temat auta, zamiast skupiania się nad tym , że mierzi Cię , że ja mam inne zdanie ...
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
Awatar użytkownika
marrazz
Posty: 512
Rejestracja: 27 paź 2012, 21:39
Model: NB
Wersja: NR-Limited
Lokalizacja: London

02 wrz 2013, 7:15

a, przepraszam Cie Arturze, blednie zalozylem ze 200KM bierze sie z turba :oops: jednak nadal jest to "boxer" czyli ma 2 rzedy cylindrow :) no i jednak troche wiecej trzeba zmodzic.

mlody z autem za 150k pln to zadkosc? malo widziales. sam znam takich co maja 20-30lat i auto za 300k pln.

oczywiscie systemow jest pare, dokladnie ABS, ISR i Trakcja...

i nie, nie bronie miec wlasnego zdania, ale spytam w wprost: na ch** narzekac? to takie polskie :wsciekly:
NB'00 - było
NB'00 NR-Limited - jest

Abbey Motorsport
B4ndit
Posty: 157
Rejestracja: 20 mar 2012, 19:10
Model: Inny
Wersja: BMW M2, ex NCFL
Lokalizacja: Katowice/Warszawa/Berlin

02 wrz 2013, 7:59

arturo_tiburon, nie mówię że każdy ma się jarać mocą 200hp. Tylko chodzi o to, żeby starać się obiektywnie ocenić auto, a porównywanie GT-86 do aut 3 razy droższych i z innej klasy jest trochę głupie jak już wspomnieli poprzednicy.

Już Twoje porównanie do 370Z ma sens. Nie wiem skąd się wzięło, że 370Z jest tylko 15% droższy :?: W Polsce jest to różnica 40% najtańszych wersji. Jeśli w stanach jest mniejsza, to trzeba by się przyjrzeć, z czego wynika (może polityka rabatów u Toyoty jest inna w USA niż w Polsce?). Inna sprawa, że gdyby goły Nissan 370Z kosztował 145 tysięcy złotych, to byłby to no-brainer.
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

02 wrz 2013, 10:24

ok głupie porównanie moje ;-) opierało się na założeniu, co kupują znajomi jako kolejne auto za +100k oj głupie głupie głupie

lady Z w stanach to 30k USD, ale nawet u nas - trafisz nówkę lub prawie z ubiegłego roku za okolice 160k pln .... co nadal nic nie zmienia bo oczywiście każdy lubi to co mu się podoba
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

02 wrz 2013, 10:36

arturo_tiburon pisze:let's just say a 370Z is an exotic, curvaceous looking thing compared to this. And only for about 15% more $$$.


Panie, gdzie 125 000 , a gdzie 180 000. :)

31% różnicy w cenie to przepaść.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

02 wrz 2013, 11:38

dla uproszczenia bez podatków lokalnych i rabatów same MSRP w USA

GT 86 - od 25 255 USD
370Z - od 29 990 USD
różnica 18,7% - 4 735 USD
(widocznie chłopaki mieli inne oferty albo lokalni dilerzy mieli inne promocje) tak czy inaczej różnica jest jak dla mnie powalająca - co daje nissan za dodatkowe 4,7k USD czyli jakieś 15 k pln za które dostajesz 330 kuca vs 200 ?
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3402
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

02 wrz 2013, 11:42

No tak, na rynku w USA wszystko wygląda nieco inaczej. :)
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
fifomaniak
Posty: 1023
Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
Lokalizacja: Wrocław

02 wrz 2013, 12:35

Jak kogoś obchodzi moc, to za 160k można mieć Hyundaia Genesisa, który ma 347 koni.

Poza tym, żeby wtrącić jeszcze inne zdanie:


"Numbers are not that impressive, but (...) it's that balance of not too much grip, just enough performance, but it makes you work for it"

Czyli: co kto lubi, ja wolę auto, które daje frajdę przy jeździe na winklach, a nie na prostych. Ty masz najwyraźniej inne zdanie i chwała Ci za to, ale to tak jakbyśmy rozmawiali o kuchni, kiedy my lubimy polską, a Ty włoską. Nie dogadamy się za diabła. :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
marrazz
Posty: 512
Rejestracja: 27 paź 2012, 21:39
Model: NB
Wersja: NR-Limited
Lokalizacja: London

02 wrz 2013, 17:04

fifomaniak, tak BTW, ile widziales jezdzacych po drogach Genesis'ow Coupe? bo ja zadneeego :( i nie wiem czemu ich tak malo bo to kolejne swietne nowe RWD z Azji.
NB'00 - było
NB'00 NR-Limited - jest

Abbey Motorsport
ODPOWIEDZ