Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie
Moderator: Moderatorzy
- emixfajf
- Donator
- Posty: 653
- Rejestracja: 08 lis 2010, 20:25
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive Turbo
- Lokalizacja: Kępno
rebme pisze:Ktos zna lub ogladal?
http://allegro.pl/mazda-m...1807656111.html
Według mnie właściciel zapomniał chyba dopisać do wyposażenia, że auto ma klimę
Jest:
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
1. NBFL 1.8 '01 Sportive Turbo A3F
2. ND2 2.0 '21 GT 46G
Była:
1.NA 1.6 '91 SU 2.MSM '04 27A 3.NA 1.6 '93 SU 4.NBFL 1.8 '01 Sportive 34K 5.NB 1.8 '98 RS A3F 6.ND 2.0 '16 GT 41W 7.ND2 2.0 '19 Club 47A
Czy ktoś oglądał tą mazdę? Ewentualnie może coś powiedzieć ze zdjęć?
[URL=http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-126km-lift-idealna-C20467714.html]http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-126km-lift-idealna-C20467714.html[/URL]
[URL=http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-126km-lift-idealna-C20467714.html]http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-126km-lift-idealna-C20467714.html[/URL]
- Załączniki
-
- mx5.jpg (127.39 KiB) Przejrzano 737 razy
Osobiście też szukam mazdy koło 30tyś. Dzwoniłem do tego gościa ale coś mi nie grało bo wg. niego auto 100 % sprawne , niebite a cena mała jak na NC więc nawet mi się nie chciało tam jechać bo w okazje nie wierzę . Ja już znalazłem moje cacko Cena wyszło trochę powyżej 30 tyś za NBFL ale jest zadbana itp. w piątek ją odbieram . Więc jak gość przez telefon zjeżdża cenę do 28 tyś to na pewno gdzieś jest muka
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
miarec pisze:Czy ktoś oglądał tą mazdę? Ewentualnie może coś powiedzieć ze zdjęć?
[URL=http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-126km-lift-idealna-C20467714.html]http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-126km-lift-idealna-C20467714.html[/URL]
Nie chciałbym być takim, co tylko krytykuje, ale... 30 tyś kosztuje NBFL w stanie idealnym. I to okazyjnie.
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
Buago pisze:Sigma pisze:30 tyś kosztuje NBFL w stanie idealnym. I to okazyjnie.
No nie zupełnie, wszystko zależy jaki rocznik i pojemność silnika, NBfl z 2001 roku za 30 tyś. to chyba z NA '90 w gratisie
No może. Ale roczniki 2003-2005 w stanie idealnym...?
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
Buago pisze:Sigma pisze:30 tyś kosztuje NBFL w stanie idealnym. I to okazyjnie.
No nie zupełnie, wszystko zależy jaki rocznik i pojemność silnika, NBfl z 2001 roku za 30 tyś. to chyba z NA '90 w gratisie
To znajdź ładną, zadbaną, nie bitą, doinwestowaną NBFL 1.9 z torsenem za mniej jak 25 tysi...
SPIDI
Nawet nie zadając sobie wielkiego trudu z szukaniem Allegro wypluwa przy filtrze: rocznik 2001, pojemność 1800 pare sztuk i ceny są przeróżne. Co do doinwestowania i bezwypadkowości to już każdy sobie musi sam pooglądać. A tak z życia wzięty przykład to niedaleko mojego miasta w komisie stoi świeżo sprowadzona z Niemiec Madzia o podanych wcześniej parametrach, z klimą i torsenem sporo poniżej 25 tyś. mój znajomy sobie na nią ostrzy ząbki
-
- Posty: 454
- Rejestracja: 23 cze 2008, 19:19
- Model: ND
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Koszalin/Poznań
Myślę że nie można tej czarnej przekreślać, rozpiętość cen mx-5 jest tak duża że głowa boli. Niektórzy cenią swoje auta za drogo - bo nie rozumiem ludzi, którzy robią eksploatacyjne wymiany, kupią dywanik z napisem mx-5, choinkę zapachową i przez to cena ich auta idzie o 20% wzwyż od rynkowej, tak jakby samochód nie wymagał tych napraw a ich robienie było czymś wyjątkowym, dodatkowo punktowanym. Z drugiej strony macie masę ludzi, która kupiła auto na wiosnę, skatowała latem i nie chcą już go trzymać - zaniżają ceny rynkowe.
Pozdrawiam!
była: NA 1.6 1990, NB 1.8 2000, NC 2.0 2008, NA 1.8 1997, NCfl 2.0 2010.
jest: ND 2.0 2018.
była: NA 1.6 1990, NB 1.8 2000, NC 2.0 2008, NA 1.8 1997, NCfl 2.0 2010.
jest: ND 2.0 2018.
Buago pisze:Nawet nie zadając sobie wielkiego trudu z szukaniem Allegro wypluwa przy filtrze: rocznik 2001, pojemność 1800 pare sztuk i ceny są przeróżne. Co do doinwestowania i bezwypadkowości to już każdy sobie musi sam pooglądać. A tak z życia wzięty przykład to niedaleko mojego miasta w komisie stoi świeżo sprowadzona z Niemiec Madzia o podanych wcześniej parametrach, z klimą i torsenem sporo poniżej 25 tyś. mój znajomy sobie na nią ostrzy ząbki
Ja takich cudów nie widziałem jak szukałem... Chciałem ładny, zadbany i dobrze wyposażony egzemplarz.
Zawsze nawet jeśli stało jakieś NBFL 1.8 z roku 01-02, to było jakieś ale - albo kiepskie wyposażenie(brak skór, klimy, torsena, skrzyni 6tki, ABSu itp), albo zajechany(zaniedbany), albo ściągnięty do opłat i rejestracji... zawsze coś!
Tak naprawdę szukałem w przedziale do ok. 25-30k i wcale nie było w czym wybierać. Raptem kilka egzemplarzy, które mniej lub bardziej można było w te kryteria wpisać a jeszcze jak człowiek rękami i nogami broni się przed wszech obecną zielenią(wiadomo rzecz gustu ale...) to już wogóle masakra(może 2-3 sztuki były).
SPIDI
Nie ma lekko, może właśnie dlatego na rynku tak dobrze prosperują różnego rodzaju firmy sprowadzające auta na zamówienie. A co do ABS to jest standardowe wyposażenie i raczej nie ma szans na trafienie NBfl bez niego, no chyba, że po prostu był nie działający
Zdaję sobie sprawę, że za te pieniądze nie kupię idealnej NC. Dopuszczam, że mogła być uszkodzona ale kwestia jak i jak jest naprawiona, czy ma poduszki itp. Dlatego pytam, czy ktoś oglądał.
To akurat nie jest prawda. Widziałęm w ogłoszeniach wersje bez ABS, zarówno europejskie (głównie z silnikiem 1.6) jak i amerykańskie. Inna sprawa, czy w takim aucie ABS jest rzeczywiście niezbędny. Chyba zależy jak jest samochód użytkowany. Jeździłem trochę różnymi starszymi samochodami bez ABS i stwierdzam, że szczególnie wcześniejsze (lata 90-te) konstrukcje ABS nie były rewelacyjene, działały np. za wcześnie. Dla mnie w każdym razie to nie jest priorytet.
A to za ile można kupić poszczególne generacje MX-5, to inna kwestia. Na pewno przy takim dość specyficznym samochodzie, liczy się stan, wersja, może pora roku. Rozstrzał cen zarówno na polskim jak i na europejskim rynku jest olbrzymi.
Ale to prawda, patrząc na mobile.de w Niemczech NC kosztują zdecydowanie więcej niż w Polsce.
Buago pisze:A co do ABS to jest standardowe wyposażenie i raczej nie ma szans na trafienie NBfl bez niego, no chyba, że po prostu był nie działający
To akurat nie jest prawda. Widziałęm w ogłoszeniach wersje bez ABS, zarówno europejskie (głównie z silnikiem 1.6) jak i amerykańskie. Inna sprawa, czy w takim aucie ABS jest rzeczywiście niezbędny. Chyba zależy jak jest samochód użytkowany. Jeździłem trochę różnymi starszymi samochodami bez ABS i stwierdzam, że szczególnie wcześniejsze (lata 90-te) konstrukcje ABS nie były rewelacyjene, działały np. za wcześnie. Dla mnie w każdym razie to nie jest priorytet.
A to za ile można kupić poszczególne generacje MX-5, to inna kwestia. Na pewno przy takim dość specyficznym samochodzie, liczy się stan, wersja, może pora roku. Rozstrzał cen zarówno na polskim jak i na europejskim rynku jest olbrzymi.
Ale to prawda, patrząc na mobile.de w Niemczech NC kosztują zdecydowanie więcej niż w Polsce.
Buago pisze:A co do ABS to jest standardowe wyposażenie i raczej nie ma szans na trafienie NBfl bez niego, no chyba, że po prostu był nie działający
są wersje bez ABSu i ich znalezienie wcale nie jest takie trudne
Moim zdaniem NC za te pieniądze to proszenie się o kłopoty. Rok temu zapłaciłem "mniej więcej "tyle za swoją NBFl. Do tego auto komisowe, czyli handlarz musi na nim zarobić, więc ile kosztowało w Niemczech ?
miarec jak auto cię interesuje to zapłać komuś kto się zna (rzeczoznawca lub klubowicz z okolic Warszawy - ekspertów w tym rejonie nie brakuje ) i dokładnie sprawdzi ci ten egzemplarz. Lepiej "wtopić" parę stów za sprawdzenie i dojazd niż kilkadziesiąt tysięcy na zakup gruza. Nieraz na forum była poruszana kwestia "napalania się" na konkretny egzemplarz
miarec jak auto cię interesuje to zapłać komuś kto się zna (rzeczoznawca lub klubowicz z okolic Warszawy - ekspertów w tym rejonie nie brakuje ) i dokładnie sprawdzi ci ten egzemplarz. Lepiej "wtopić" parę stów za sprawdzenie i dojazd niż kilkadziesiąt tysięcy na zakup gruza. Nieraz na forum była poruszana kwestia "napalania się" na konkretny egzemplarz
W Autoryzowanym serwisie mazdy masz taką usługę za 350 zł co sprawdzają samochód przed zakupem . Czas trwania to 2h i sprawdzają na wszelkie znane sposoby co nawet najlepszy spec bez sprzętu nie sprawdzi . Dają ci oczywiście wszytko na piśmie więc zawsze już masz do kogo się przyczepić jak coś będzie nie tak później . A te 350 zł to nie majątek w porównaniu do 30 tyś umoczonych .
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Blade pisze:Moim zdaniem NC za te pieniądze to proszenie się o kłopoty. Rok temu zapłaciłem "mniej więcej "tyle za swoją NBFl.
Właśnie, ROK TEMU. Nikt tego auta nie zdążył zobaczyć, a wszyscy są świetnymi teoretykami. To jest Polska właśnie. Gdyby Kępno było bliżej, z przyjemnością bym pojechał ją zobaczyć, bo mi się podoba. Może ktoś zainteresowany jest zadbanym turbolotem
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
miarec pisze:Buago pisze:A co do ABS to jest standardowe wyposażenie i raczej nie ma szans na trafienie NBfl bez niego, no chyba, że po prostu był nie działający
To akurat nie jest prawda. Widziałem w ogłoszeniach wersje bez ABS, zarówno europejskie (głównie z silnikiem 1.6) jak i amerykańskie.
Europejskie NBFL wszystkie mają ABS - wymogi Unii Europejskiej dotyczące nowych samochodów (w prowadzono obowiązek gdzieś między 2001 a 2004)
Natomiast amerykańskie, japońskie i inne bez ABS były
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2011, 8:08 przez Sigma, łącznie zmieniany 1 raz.
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
Od dłuższego czasu przeglądam oferty allegro/otomoto, z zamiarem zakupu swojej pierwszej mx5
Tą oglądałem (Słupsk) --> http://allegro.pl/mazda-mx-5-cabrio-stan-idealny-i1799257390.html cena to 14999zł
ma wymienioną lampę od strony kierowcy i cienko spasowaną maskę w tym miejscu po za tym znacznie przetarte siedzenie kierowcy. więc średnio wierzę w przebieg 90k w sobotę jadę z nią na stację z mechanikiem. ew. może ktoś z forumowiczów chcę sprzedać swoją madzię interesuje mnie województwo pomorskie,zachodniopomorskie,kuj.pomorskie.
Pozdrawiam
Tą oglądałem (Słupsk) --> http://allegro.pl/mazda-mx-5-cabrio-stan-idealny-i1799257390.html cena to 14999zł
ma wymienioną lampę od strony kierowcy i cienko spasowaną maskę w tym miejscu po za tym znacznie przetarte siedzenie kierowcy. więc średnio wierzę w przebieg 90k w sobotę jadę z nią na stację z mechanikiem. ew. może ktoś z forumowiczów chcę sprzedać swoją madzię interesuje mnie województwo pomorskie,zachodniopomorskie,kuj.pomorskie.
Pozdrawiam
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
99 rok i ma światła soczewki? To chyba obie lampy miał wymienione... Co nie musi być niczym strasznym.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Wnętrze, tylne światła i przedni zderzak też FL.
.
hmmm to lepiej nie ryzykować ?
-
- Posty: 385
- Rejestracja: 23 lut 2007, 22:54
- Lokalizacja: żegnam wszystkich
miarec pisze:Czy ktoś oglądał tą mazdę? Ewentualnie może coś powiedzieć ze zdjęć?
[URL=http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-126km-lift-idealna-C20467714.html]http://otomoto.pl/mazda-mx-5-1-8-16v-126km-lift-idealna-C20467714.html[/URL]
Byłem dzisiaj z rana obejrzeć to cudo i stwierdzam, że nie ma się czym podniecać Panowie (i ewentualnie Panie). Chociaż dalej twierdzę, że okazje się trafiają...
Jeśli właściciel tego "cuda" bywa na tym forum, to informuję, że na samochodach znam się "średnio" i mogę się mylić co do wypadkowości, ale z pewnością nie pomylę się jeśli napiszę, że właściciel tego "cuda" mija się w pewnych kwestiach z prawdą...
Czy jest warta 28000? Dla mnie raczej nie, ale nie skreślam tego auta ...
Jeśli kogoś nie przekonałem, to zwróćcie oglądając uwagę na błotnik przedni lewy, pas, szybę czołową i deskę... W serwisie nie byłem, bo uważałem to za stratę czasu!
Pozwoliłem sobie opinię zamieścić z racji solidarności z Forumowiczami i tylko dlatego, że nadaremno zwiedziłem kawałek Polski, straciłem dzień, a wierzyłem w "Pana" zapewnienia o bez wypadkowości i że przyjechała wczoraj....
Żałuję że mieszkam w Poznaniu, albo inaczej.... żałuję, że jeżdżę mx-5, albo jeszcze inaczej.... szkoda, że te auto jest takie tanie, bo zaczynają nim jeździć niewłaściwi ludzie!
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
JTMX-5NBFL pisze:Byłem dzisiaj z rana obejrzeć to cudo i stwierdzam, że nie ma się czym podniecać Panowie (i ewentualnie Panie). Chociaż dalej twierdzę, że okazje się trafiają...
Jeśli właściciel tego "cuda" bywa na tym forum, to informuję, że na samochodach znam się "średnio" i mogę się mylić co do wypadkowości, ale z pewnością nie pomylę się jeśli napiszę, że właściciel tego "cuda" mija się w pewnych kwestiach z prawdą...
Czy jest warta 28000? Dla mnie raczej nie, ale nie skreślam tego auta ...
Jeśli kogoś nie przekonałem, to zwróćcie oglądając uwagę na błotnik przedni lewy, pas, szybę czołową i deskę... W serwisie nie byłem, bo uważałem to za stratę czasu!
Pozwoliłem sobie opinię zamieścić z racji solidarności z Forumowiczami i tylko dlatego, że nadaremno zwiedziłem kawałek Polski, straciłem dzień, a wierzyłem w "Pana" zapewnienia o bez wypadkowości i że przyjechała wczoraj....
Jak na moje (moge sie mylic):
- Brak maskownic srub mocujacych przedni zderzak
- Za mala szpara miedzy maska a zderzakiem (seryjna jest calkiem spora)
- dziwna poduszka kierowcy - nei widzialem jeszcze w nc ze srebrna obwodka (nie jestem tego pewien)
- maskownica centralnego glosnika odstaje
- kierownica wyglada na zrytą
- opis bulshit - nie ma tempomatu, ma wiecej niz jedna poduszke, żaden lift i komputer, żadna regulacja wysokosci foteli, żadnej dzielonej kanapy (!) itp itd
Takei na pierwszy rzut oka
-
- Posty: 385
- Rejestracja: 23 lut 2007, 22:54
- Lokalizacja: żegnam wszystkich
Fiveopac, na temat NBFL mógłbym z Tobą "pogadać", ale NC to była pierwsza, którą oglądałem konkretnie...
Nie chciałbym pisać szczegółów, bo "skreślę" to auto i będzie problem aby sprzedać.
Wypunktowałeś trafnie, chociaż środek ma bardzo ładnie utrzymany!
Szpary są równe i tu muszę przyznać dobra robota, chociaż czepiając się maski to jest krzywo spasowana przy podszybiu. Ale to zawsze może być jeszcze kwestia regulacji...
Zagadką są tam deska i poduchy...
Szyba czołowa wychodzi ze znaczkiem mazdy?
Podczas mojego zwiedzania, przyjechało w międzyczasie jeszcze dwóch klientów na to auto napalonych jak arab na kurs pilotażu, tylko średnio wiedzieli gdzie zanurkować...
Nie chciałbym pisać szczegółów, bo "skreślę" to auto i będzie problem aby sprzedać.
Wypunktowałeś trafnie, chociaż środek ma bardzo ładnie utrzymany!
Szpary są równe i tu muszę przyznać dobra robota, chociaż czepiając się maski to jest krzywo spasowana przy podszybiu. Ale to zawsze może być jeszcze kwestia regulacji...
Zagadką są tam deska i poduchy...
Szyba czołowa wychodzi ze znaczkiem mazdy?
Podczas mojego zwiedzania, przyjechało w międzyczasie jeszcze dwóch klientów na to auto napalonych jak arab na kurs pilotażu, tylko średnio wiedzieli gdzie zanurkować...
Żałuję że mieszkam w Poznaniu, albo inaczej.... żałuję, że jeżdżę mx-5, albo jeszcze inaczej.... szkoda, że te auto jest takie tanie, bo zaczynają nim jeździć niewłaściwi ludzie!
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Jeszcze jedno - taka bogata wersja a plastiki na rollbarze czarne?
JTMX-5NBFL, piszesz o szybie, moze warto by przyjzec sie ramce przedniej szyby? Co do znaczka, to sprawdze. W kazdym badz razie nie wierze, ze handlarz zostal filantropem i sprzedaje idealne auto za 2/3 wartosci. Jak dla mnie pułapka. Okazje nie istnieją.
JTMX-5NBFL, piszesz o szybie, moze warto by przyjzec sie ramce przedniej szyby? Co do znaczka, to sprawdze. W kazdym badz razie nie wierze, ze handlarz zostal filantropem i sprzedaje idealne auto za 2/3 wartosci. Jak dla mnie pułapka. Okazje nie istnieją.