Znaleziono 1709 wyników

autor: R.E.D.
19 lis 2019, 20:35
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] spotkania regionalne
Odpowiedzi: 6043
Odsłony: 311866

Re: [Śląsk] spotkania regionalne

jutro ktos cos? :mrgreen:
autor: R.E.D.
13 paź 2019, 18:52
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: KKD 2019 / (NIE) Zakończenie Sezonu Letniego
Odpowiedzi: 181
Odsłony: 11409

Re: KKD 2019 / (NIE) Zakończenie Sezonu Letniego

ja tez wlasnie dotarlem ale to byla meka jadac tak wolno :roll: okazalo sie, ze u mnie rowniez poszedl czujnik walka z ta roznica, ze mechanicznie :bang: wiec nie chce straszyc krzycha, ale biorac pod uwage pokoj, w ktorym byl, to moze sie spodziewac najgorszego - ze i jemu mogl pasc owy czujnik :P ...
autor: R.E.D.
04 paź 2019, 21:50
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: KKD 2019 / (NIE) Zakończenie Sezonu Letniego
Odpowiedzi: 181
Odsłony: 11409

Re: KKD 2019 / (NIE) Zakończenie Sezonu Letniego

red: Česnečka SPECIÁL + Svíčková na smetaně, houskové knedlíky, brusinkový terč
autor: R.E.D.
25 wrz 2019, 15:34
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: KKD 2019 / (NIE) Zakończenie Sezonu Letniego
Odpowiedzi: 181
Odsłony: 11409

Re: KKD 2019 / (NIE) Zakończenie Sezonu Letniego

Jeszcze ja poproszę na listę :mrgreen:
autor: R.E.D.
06 cze 2019, 21:20
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] spotkania regionalne
Odpowiedzi: 6043
Odsłony: 311866

Re: [Śląsk] spotkania regionalne

gdyby ktos byl chetny wspolnie pozegnac pirata, to jutro spotykamy sie o 9:30 na stacji bp https://goo.gl/maps/pVTAkDFehAeZ7EDu7 i pozniej jedziemy a4/78 do celu
autor: R.E.D.
28 maja 2019, 8:21
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: MAZURY 2019. 23 - 26 maj
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 15541

Re: MAZURY 2019. 23 - 26 maj

wczoraj mialem juz gotowego posta, ale niestety forum przestalo dzialac, wiec sprobuje odtworzyc to, co naskrobalem :roll: dodatkowe wielkie dzięki dla Reda i Józefa za przygarnięcie nas na prawe nie dziekuj - w polu odrobisz :kciuk: mam nadzieje, ze zonce nie ucierpial sluch i nie musisz teraz do n...
autor: R.E.D.
26 maja 2019, 16:43
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: MAZURY 2019. 23 - 26 maj
Odpowiedzi: 184
Odsłony: 15541

Re: MAZURY 2019. 23 - 26 maj

slask wlasnie dotarl do domu :mrgreen:
wielkie dzieki za towarystwo i dobra zabawe :kciuk:

jeszcze taka prosba zeby zamieszczac tez tutaj jakies fotki bo nie kazdy ma fb :roll:
autor: R.E.D.
27 sty 2019, 19:11
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: RAJD Z PRZYMRUŻENIEM OKA 2019
Odpowiedzi: 108
Odsłony: 8851

Re: RAJD Z PRZYMRUŻENIEM OKA 2019

Ja 😀
autor: R.E.D.
13 lis 2018, 17:38
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] spotkania regionalne
Odpowiedzi: 6043
Odsłony: 311866

Re: [Śląsk] spotkania regionalne

Chezus pisze: Powiedz jakie felgi. Generalnie na 15 powinno wchodzić. Ja mam BB w NBFL, ale musiałbyś się pofatygować do mojego garażu w okolicach Zawiercia, bo niestety stoi rozbita. w zasadzie to są dwa komplety Artec 7jx15h2 et25 https://drive.google.com/open?id=0B_k0wRnyBnbURWVLTFRQaE1FdzdqMlBo...
autor: R.E.D.
20 lip 2018, 14:59
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] spotkania regionalne
Odpowiedzi: 6043
Odsłony: 311866

Re: [Śląsk] spotkania regionalne

Wiittorio pisze:Ja będę ok 19

tak sie zastanawialem gdzie o tej 19 byles :lol:
autor: R.E.D.
05 wrz 2017, 21:08
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] spotkania regionalne
Odpowiedzi: 6043
Odsłony: 311866

Re: [Śląsk] spotkania regionalne

moze przez pytanie wyjde na :noob: , ale co jest wloskiego w mazdzie? :mrgreen:
autor: R.E.D.
29 sie 2017, 21:27
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] spotkania regionalne
Odpowiedzi: 6043
Odsłony: 311866

Re: [Śląsk] spotkania regionalne

ja moze zawitam, ale nie wiem o ktorej ;)

is300 byly tez jako kombi?
autor: R.E.D.
24 sie 2017, 18:40
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: Orawski zlot górski
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 4316

Re: Orawski zlot górski

A z tym filmikiem to aż tak bardzo się nie ociągaj, bo na to też Mama Red'a czeka no nie wiem czy tak czeka - skoro mnie na zdjeciach nie widac, to tym bardziej moze mnie nie byc na filmiku - wszak nie bylem za dlugo tak wgl, to nie poganiaj innych, a sama wreszcie zapodaj te zdjecia bo mija kolejn...
autor: R.E.D.
22 sie 2017, 20:19
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: 11 Leszczyński Zlot MX-5
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 4291

Re: 11 Leszczyński Zlot MX-5

poniewaz juz duzo osob wstalo i nie wszyscy slyszeli, to napisze tutaj: to byla na prawde nieopisana radosc i zaszczyt, ze mogliscie ze mna spedzic ten weekend a tak na powaznie, to oczywiscie wielkie podziekowania i usciski dla organizatorow i wszelakich osob, ktore im pomagaly bardzo dziekuje rown...
autor: R.E.D.
15 sie 2017, 8:07
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: Orawski zlot górski
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 4316

Re: Orawski zlot górski

Kurczę chętnie ale Basia ma akurat na 11 sierpnia termin porodu i czekamy na rozwiązanie tez mi tlumaczenie - przeciez wspolnie bysmy odebrali dziekuje wszystkim, ze moglismy troche czasu z wami spedzic w tak sympatycznym towarzystwie i szkoda, ze nie do konca wilekie dzieki dla olka za udostepnien...
autor: R.E.D.
22 cze 2017, 21:42
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Małopolska] Czwartki w White Dog Cafe, Skawina
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 9912

Re: [Małopolska] Czwartki w White Dog Cafe, Skawina

damn - akurat jak mam na poludnie :/
autor: R.E.D.
19 cze 2017, 10:21
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] Wódka, wódka...wódka do wzięcia - 15.06.2017
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 4161

Re: [Śląsk] Wódka, wódka...wódka do wzięcia - 15.06.2017

mi tam sie wydaje, ze bardziej pierdzacy jest wlasie ten zagluszajacy po 10 sekundach :mrgreen:
autor: R.E.D.
18 cze 2017, 23:37
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] Wódka, wódka...wódka do wzięcia - 15.06.2017
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 4161

Re: [Śląsk] Wódka, wódka...wódka do wzięcia - 15.06.2017

:lol: mam prawie 10 sekund na wylacznosc dzwieku od 28 sekundy :ryjezesmiechu:
autor: R.E.D.
14 cze 2017, 22:45
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] Wódka, wódka...wódka do wzięcia - 15.06.2017
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 4161

Re: [Śląsk] Wódka, wódka...wódka do wzięcia - 15.06.2017

oho, wystarczyło ogłosić, że darmowa wódka będzie i już prawie rekordowa frekwencja Ja tam nie jadę dla wódki, tylko żeby wspomóc kolegę z klubu. serio? kolege? ty go wgl poznales? widziales jaki ma kolor wlosow?...znajomy to jeszcze moglbym przeczytac bez komentarza, ale z kolega to chyba pojechal...
autor: R.E.D.
07 cze 2017, 17:32
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] spotkania regionalne
Odpowiedzi: 6043
Odsłony: 311866

Re: [Śląsk] spotkania regionalne

ja juz sie szykuje do wyjscia :mrgreen:
autor: R.E.D.
29 maja 2017, 20:46
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: MAZURY 2017 - ODKRYJMY COŚ NOWEGO
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 12070

Re: MAZURY 2017 - ODKRYJMY COŚ NOWEGO

ja tak na szybko dziekuje wszystkim i melduje, ze "JUZ" w tej chwili dotarlem do domu :bang:
autor: R.E.D.
17 maja 2017, 6:59
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: MAZURY 2017 - ODKRYJMY COŚ NOWEGO
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 12070

Re: MAZURY 2017 - ODKRYJMY COŚ NOWEGO

od 25, wiec pierwszy jest czwartek/piatek ;)
autor: R.E.D.
12 maja 2017, 19:14
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Śląsk] Rozpoczęcie Sezonu 2017
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 5442

Re: [Śląsk] Rozpoczęcie Sezonu 2017

...bez alicji, to nie bedzie to samo :roll: :bang:
autor: R.E.D.
04 maja 2017, 7:36
Forum: Zloty Ogólnopolskie
Temat: MAZURY 2017 - ODKRYJMY COŚ NOWEGO
Odpowiedzi: 198
Odsłony: 12070

Re: MAZURY 2017 - ODKRYJMY COŚ NOWEGO

Pierwszy postój mamy na stacji ORLEN w Inowrocławiu na krótkie siusiu, hot doga i kawę a o mnie to juz zapomnial jak bardzo planujecie pedzic zebym sie wstrzelil na tego orlena? p.s. ta glowna przez ino ma zerwany asfalt na glebokosc okolo 10cm przy czym wszystkie studzienki i czesc asfaltu dookola...
autor: R.E.D.
21 kwie 2017, 15:03
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Małopolska] Czwartki w White Dog Cafe, Skawina
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 9912

Re: [Małopolska] Czwartki w White Dog Cafe, Skawina

:ryjezesmiechu:
no raczej bo bialy jest troche dretwy :roll: - mysle, ze 90% osob, ktorym dane bylo sprobowac obu - wybierze podobnie :lol:
autor: R.E.D.
14 kwie 2017, 8:46
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Małopolska] Czwartki w White Dog Cafe, Skawina
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 9912

Re: [Małopolska] Czwartki w White Dog Cafe, Skawina

no to super :kciuk:

jeszcze podpytam czy godzina jest jakas stala czy dynamiczna? ;) bo jesli stala, to moze warto taka informacje dodac w pierwszym poscie, gdzie bez doczytania pojawia sie na obrazku zabojcza 13:00 z otwarcia :lol:
autor: R.E.D.
14 kwie 2017, 8:33
Forum: Spotkania regionalne
Temat: [Małopolska] Czwartki w White Dog Cafe, Skawina
Odpowiedzi: 146
Odsłony: 9912

Re: [Małopolska] Czwartki w White Dog Cafe, Skawina

pepeg pisze:zapraszamy za tydzień

czyli, ze 20 tez ktos bedzie? nawet pomimo zlej pogody? moze bym podskoczyl :mrgreen:
autor: R.E.D.
14 kwie 2017, 8:29
Forum: Spotkania regionalne
Temat: DWinkle 17'
Odpowiedzi: 244
Odsłony: 10175

Re: DWinkle 17'

ale tam uzbieral na bmw, a tutaj nie ma nawet na barierki :P
autor: R.E.D.
13 kwie 2017, 20:51
Forum: Spotkania regionalne
Temat: DWinkle 17'
Odpowiedzi: 244
Odsłony: 10175

Re: DWinkle 17'

irekJ pisze: siedem stówek

8 :mrgreen:

gdzie tam do seicento :lol: